Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Hvilken type hegn?
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 21:47

Hej alle sammen.

Jeg har tænkt på at indhegne ridebanen, da vi skal til at tilride vores unghest, men med hvilket hegn?

Jeg har tænkt på brede hvide bånd på hvide plastikpæle, da hegnet skal kunne flyttes rimelig let.

Er der nogen der ved hvilke firmaer, der har de hvide plastikpæle? Og måske ved hvad de koster.

Har i evt. andre forslag til indhegning, der kan flyttes, og som ikke er alt for dyr???

Venlig hilsen

Gitte.

"Mennesket er et guddommeligt eksperiment" Grundtvig :-P
0
0
Svar på denne tråd

Du kan prøve
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 22:24

Hej Gitte

Du kan prøve at kigge på : www.p-lindberg.dk de har billige og gode hegnsartikler. Desuden da er de hurtige til at levere. De forhandler også hvide plast hegnspæle, i både den korte og den lange model.

Jeg har købt alle vores hegnsartikler her.

Mvh Helle

SeletøjsSalg - Seriøs og kvalificeret vejledning i køreudstyr. Speciale i små størrelser både inden for kørsel og andet shetlænder udstyr. Tlf.: 86 46 60 93.
0
0
Svar på denne tråd

jeg ...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 15:42
ville personligt ikke ride på en bane uden fast hegen, slet ikke på en unghest, men det kan jo ikke gøres billigt, da jeg red min hest til på en bane med dårligt hegen fandt hun ud af at gå ind i hegnet, vi havede et gammel brædehegen som gav sig, så det blev udskiftet.

med venlig hilsen Susanne.

gård søges i mariager fjord kommune

0
0
Svar på denne tråd

¨vi har..
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 21:44

gravet en meget tyk lysmast ned i hvert hjørne, så den stikker 90 cm op over jorden, og derpå trukket et 8 cm tykt, kasseret fortøjningstov, som jeg fik for at tage det med mig nede på værftet, herefter er der sat støttepæle op hver 10 meter (4x4 trykimprægnerede stolper der er 80 i jorden)

Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget

JHN RS Moderator

medlem af
AHNA og FNK

stifter og formand: klageklubben
0
0
Svar på denne tråd

jeg vil have
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 11:50
Hvidt elreb med rob-o-cuts, stramt sat op i 130-140 cm højde, også en tråd i 70-80 cm. Pænt og rimeligt holdbart, hestene kan se det, og det knækker hvis man hænger fast i det.

Læskur/alukasse h.2,20m l.3,75m b. 2.20m sælges billigt-se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider