Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

ingen kritik efter dressur?
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 13:50

En af pigerne fra stalden var til dressurstævne (D-stævne) i weekenden men måtte ikke få sin kritik med hjem efter klassen var slut. Er det normalt?

Nu er det ved at være mange år siden jeg startede stævner (og kun ganske få ), men jeg mente da, at man altid havde ret til at få sin kritik udleveret bagefter!?

Der blev åbenbart sagt, at det kun var de første 3 placeret der fik dem med hjem

Da hun desværre ikke har haft mulighed for at få undervisning op til stævnet (og det var hendes første dressurstævne) synes jeg jo det ville have været rart for hende at få evt. gode råd osv. som en kritik jo kan være...

Men er det mig der er helt forkert på den???

0
0
Svar på denne tråd

tjaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 17:23

Det er normalt at tilbageholde kritikkerne indtil afgørelsen foreligger, dog kan "bundskrabere" godt listes ud af de fleste selv om klassen kører.

Det du omtaler har jeg ikke hørt om før. Det er jo en kritik fra dommer til rytter, og ikke til klubben. Så PAS! kan ikke komme med en forklaring på deres adfærd.

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Skal udleveres
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 08:07

Selvfølgelig skal hun da have sin kritik - det er jo det hun har betalt for!

MEN kritikken udleveres ikke før resultatet foreligger og der har været præmieoverrækkelse.

0
0
Svar på denne tråd

Takker...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 08:47

Tak for jeres svar.

Som jeg har forstået det, så er det først efter klassen at pigen har spurgt efter sin kritik. Svaret til hende var som sagt, at det kun var de første 3 der fik den med hjem!??

Men godt at høre, at det ikke er mig der er helt forkert på den.

0
0
Svar på denne tråd

skal da udleveres
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 09:15

for ofte er der da også regne fjel fra sekretariatets side, som der kan rettes op på .. foruden de kommentarer ryttern får fra dommeren af.

havd pokker skal klubben også bruge dem til efterfølgende????

Kontakt klubben og spørg igen

Karina

Vil du ride en tur i Køge Ås/Vallø skov(Lidemark siden) med mig og min hest, så jeg kan se om disse skove er noget for mig?

Send en PB:o)

0
0
Svar på denne tråd

En kritik...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 17:15

er jo til for, at man kan se, hvad man har redet godt, og hvad man har redet mindre godt.

Ellers er der jo ingen mening med en sådan

Så selvfølgelig skal hun da have den med hjem!

Ellers kan hun jo ikke gøre det bedre til næste gang.

Mvh Carina Gøttler

. Termin d. 17. februar 2009 .

{som ligner sin mor, og er stolt af det!}

R.I.P Lille Pax (2007)

og Carsten Junior (2008)

0
0
Svar på denne tråd

Kritik
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 03:22

Det lyder godt nok mærkeligt Hvad i alverden er det for en klub, der er så meget forkert på den??

Som andre skriver, så skal den udleveres. At der så er nogen, som vælger ikke at tage deres kritik med hjem, det er en helt anden sag

Mvh

Gitte og Den Lille Grå

Championatsvinder Dressur 2007

Vestegnens Rideklub

Amerigo Vega Dressursadel 17" sælges

0
0
Svar på denne tråd

Tak igen
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 21:06

Jeg takker igen mange gange for jeres svar.

Jeg var desværre ikke med ved stævnet, så jeg ved selvfølgelig ikke 100% havd der er sagt.

Men jeg er da glad for at høre at det ikke er mig der har taget helt fejl

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider