Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

TEAM-DANMARK?!?
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 10:45

Hej... >Nogle der ved hvad der kræves for at få TEAM Danmark støtte??? Det hedder sig vist at man skal være elite-sportsudøver. . . men hvornår er man det???

0
0
Svar på denne tråd

landsholds samlinger
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 12:45

Jeg kender ingen der er uden for landsholdssamlinger der modtager denne støtte...og ikke engang alle der er i bruttotruppen får det.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

jeg kender en
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 19:13

jeg kender en som får støtte af team danmark :) det er både hende og hendes søster :)

de rider stævner hver weekend. oftes landstævner :) og internationale stævner..

men ved ik hvordan man får støtten osv :D

knus

0
0
Svar på denne tråd

kender også én..
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 12:07
Hun rider islænder, og var da også landsholdet på et tidpunkt, ved ikke om hun er i år..
Ellers er der er en i min klasse, men det i forbindelse med cykling:S
Man skal vist være en af de bedste på "sin" årgang, til "sin" sport.

*Ny hest - DYNUR*
0
0
Svar på denne tråd

Team Danmark
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 12:22

Min veninde har søgt om det i forb. med hun skulle i gymnasie, men fik afslag trods hun har 4 topheste med mange placeringer.

Så vidt jeg forstod er det kun hvis du er på A- eller B-landsholdet

♥ Olle - Trut - Champs ♥

0
0
Svar på denne tråd

nvsjæhgådsæpdså
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 09:26

du får team danmark støtte ved at søge - ja rimelig logisk :)

inde på team danmarks hjemmeside står kravene for hver enkelt idrætsgren men da det ikke giver særlig stor mening ud fra en ridesportslig betragtning bør du kontakte rideforbundets elite/sports afdeling....

selvom du ikke bliver godkendt til team danmark støtten hvor du eksempelvis kan vælge at tage din stx på fire år så er det muligt at få støtte undervejs alligevel

for mit eget vedkommende blev det først nødvendig med lidt hjælp halvvejs igennem gymnasiet hvor team danmark gav tilsagn til at de ville støtte med hjælp til mere fleksible fraværs regler, evt. ekstra undervisning und so weiter når jeg deltog i team danmark støttede aktiviteter.... desuden er din landsstræner/holdkapatajn også som regel meget venlig til at hjælpe med planlægning af stævner uden om eksamener....

vh

Maria Astrup Jensen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider