|
|
| Hvilken rideklub tilhører du? |
| Forfatter:  |
mirlas |
| Dato:  |
07-06-2006 13:44 |
|
Hej ! Jeg fik lige lyst til at spørge, hvilken klub du er medlem af. Jeg er medlem er Skælskør Rideklub. Der passer jeg en pony, der hedder Mirla. Jeg kunne egentlig godt tænke mig min egen pony. Og jeg er stor bruger af heste-nettet. Jeg håber at jeg får en til min fødselsdag. Hilsen Frederikke Du må gerne beskrive din rideklub og hvad der er godt ved den. Har du din egen hest ? .. Hvor tit for du undervisning? ..Hvis ikke du har din egen hest, kunne du så godt tænke dig en? ... OBS: Det er det første emne jeg opretter, så jeg ved ikke hvor godt det er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fukr.. |
|
|
jeg er medlem i fuglebjerg køre- og rideforening. Det er kun klub ikke rideskole. Men det passer mig fint, da jeg alligevel står langt derfra. Det er en rigtig hyggelig lille klub, som holder nogen rigtig hyggelige stævner og arrangementer. Får pt ingen undervisning, da det er svært at finde nogen som kører ud. Har selv 2 heste, hvor den ene er lånt ud. Hilsen katarina
Undervisning søges!! Bor i slagelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rideklub |
Heidimichelle |
08-06-2006 15:18 |
|
Hornsherred Rideklub, se evt. hjemmeside HHR www.hornsherredrideklub.dk. Det er en hyggelig lille klub med en lille rideskole, stævner både for rideskolen, klubstævner og distriktstævner. Vi holder arrangementer for vores medlemmer i form af fastalavn, juleoptog, klippe klister, div. kurser, overnatninger, strilekurser osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rideklub nr. 3... |
|
|
Jeg startede i 1977 i HHR, Hornsherred Rideklub. I 1985 eller 86 startede jeg i NSRK, Nyskovens Sportsrideklub. (Hvis du rider eller har redet dér, så kig lige på efterlysningen på min præs. Der er nogle gamle fotos, hvor jeg mangler at få sat nogle navne på.) Nu er jeg medlem af KRT, Kongsvad Rideklub Thorsager. Klubbens hjemmeside: www.kongsvad.dk
- Et liv med en traver er et liv med fest og farver -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min rideklub |
Line Maj |
17-06-2006 21:40 |
|
Hej.. Jeg rider i Maarum Rideklub (MMR). Mine heste står også på Maarum Rideklub. Maarum Rideklub holder tilpå Camare Ridecenter. Jeg er stævneudvalgsformand og vi holder nogle fine stævner. NÆSTE STÆVNE: Ring og Spring d. 1.juli 2006 www.camare.dk
Mange knuzer fra Line Maj.. Ring og rid- sløjfespringning på Maarum Rideklub lørdag d. 13. maj 06. Klubstævne i dressur for distrikt 1-6- Maarum Rideklub. d. 27.-28. maj 2006 www.camare.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rideklub |
|
|
Jeg er medem af VAL (Vallø Sportsrideklub), der ligger i distrikt 3. Det er en rigtig god klub, der holder nogle gode stævner.
:-) Nobody is perfect - Pablo is nobody 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
|
|
jeg er medlem af 2 klubber... 1; OHR (Odsherresds Rideklub) som ligger i D4, ved Vig. Det er kun klub, dvs. ingen rideskole... er glad for at være medlem der det er kanon gode faciliteter der er...!! www.ohr-d4.dk 2; GREV (Greve Rideklub) som ligger D3, ved hundie(staves!?) kender ikke klubben så godt har kun været medlem der siden januar... www.greve.rideklub.dk Jeg får undervisning 1. gang om ugen i Dressur(v. Lene Bæk fra Hørve), og jeg skal så til også at have springundervisning i OHR 1. gang om ugen... Har selv 2 stk. heste Limbo - Shagya Araber/DV fra 1992 Canna - Dansk Varmblod fra 2000
- Julie
Team Haukohl Vil du have spænding... - Så rid en blanding... Krone og bølge - En selvfølge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Medlem |
|
|
af Vojens rideklub (VOR)...
schleich heste købes skriv besked eller mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er medlem af... |
|
|
Min hest står opstaldet på Baunehøj Ridecenter i Næstved og derfor er jeg selvfølgelig også medlem af og starter for denne klub (RBH i distrikt 5).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 2 klubber |
Anita G |
04-07-2006 13:35 |
|
Middelfart Sports RideKlub Vejle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dette er 6 tegn |
|
|
jeg er medlem i BED Bedsted rideklub i distrikt 8... men fra januar er jeg medlem af Roager rideklub distrikt 9.
savner dig Rose May og også dejlige Amanda... Søger med lys og lygte efter Zenta og Surprice.  savner dem. Min elskede Joe Boy Officielt medlem af DÅHM i det sydjyske. Arbejder hos *stald vesterbæk*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karlslunde |
|
|
Jeg er medlem af Karlslunde Rideklub i distikt 3...
Vink fra Sille 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HHH... |
TrineH |
17-07-2006 21:36 |
|
Han Herreds Hestesportsklub i distrikt 14.
MVH Trine
Skal du med til vores pony C-stævne d. 12. & 13. august? se mere på: www.hh-hestesportsklub.dk Super dejlige hoppeplage efter A'Khan Z og Sam Sam sælges samt 2 års hoppeplag efter Aston (nye billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jgnskgbkjgbskjd |
Nanna (Sebastian) |
20-07-2006 02:00 |
|
SKRI - Skovvangs Ridecenter.
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glostruprideklub |
|
|
Jeg går på og er medlem af Glostruprideklub (også kaldt Parcelgården.)(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg rider... |
ponypawo |
24-07-2006 18:41 |
|
Hej jeg rider i NLR på Bornholm...  Skøn ride klub med masse sammenhold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
jeg er medlem af hjallerup rideklub pga jeg starter stævner i det område i nordjylland,selvom jeg og hesten bor tæt på finstrupgaard rideskole.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har været medlem af følgende klubber: HAS - Hashøj Rideskole SKÆL - Skælskør Rideklub ÆRT - Ærtebjerg Rideklub Pt er jeg ikke medlem af nogen klub, da jeg ikke rider i Danmark, men d. 1. september skal jeg meldes ind i en klub i distrik 3, da jeg flytter dertil. Hvilken ved jeg endnu ikke. Derudover regner jeg med at melde mig ind i enten HAS (igen ) eller AAGS, da jeg også gerne vil være medlem af en klub i distrik 4. Mvh. Julie
--- Stald Vodagergård - Dansk Oldenborg Avl
Nu kan jeg snart kalde mig rytter igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klub... |
Heidi A |
29-07-2006 14:23 |
|
SAR - Sakskøbing Rideklub. Distrikt 5 RSR4 - Ringsted Sportsrideklub. Distrikt 4
Heidi A
Behandl dyr med kærlighed og respekt. De har ikke bedt om at være her. Part tilbydes på DV/Araber hoppe. Se præs.(4990)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vindinge |
Miss Dixie |
01-08-2006 17:15 |
|
Jeg er medlem af RKV-Vindingerideklub, som ligger i distrikt 3. Det har jeg været i 19 år og fortsætter med det lidt endnu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| medlem |
|
|
Jeg er medlem af snr (Sønderup-Nordrup rideklub). Det ligger i distrikt 4.
Kom til stævne på Ryttergaarden den. 16 og 17 sep. Distriktspringstæve, åbent for distrikt 1-6.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Medlem |
Trine (Mickey) |
09-08-2006 15:26 |
|
Jeg er medlem af Maribo rideklub i distrikt5
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| k.jyfjgd |
|
|
hej. jeg er medlem af Agersted Ridecenter. De er ikk medlem af DRF. jeg har en haflinger som jeg rider spring på onsdag og dressur på torsdag 
Hilsen Simone og Aga Khan<3 klikkertræning er sjovt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
RDH-> ride klubben hadsund www.rideklubbenhadsund.dk Karoline og Charlie
EJER AF DRESSURPONYEN CHARLIE Er det ikk bedere at lugte af hest end af hash! Rigtige ponyer er røde med fire hvide sokker og
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nørre Åby Rideklub |
Stine Bjerregård |
15-08-2006 00:23 |
|
Jeg er lige startet som underviser i Nørre Åby Rideklub, så det er selvfølgelig også der jeg "hører hjemme" Jeg har været i klubben siden oktober 05, og begyndte som underviser her 1.juli - og DET er jeg bare glad for. Det er en rigtig hyggelig klub, hvor vi er mange forskellige mennesker, men der er heldigvis plads til alle. Og så har klubben også lige ansat berider Mette Sørensen, som tidligere underviste i en naboklub - og hun er også min gamle chef! Så det er lidt sjovt at vi er endt sammen, et nyt sted!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| overskrift |
HGlarsen |
24-08-2006 19:23 |
|
Anderup Rideklub - eller AND !
*~ Pernille H. G. Larsen ~* med - Moonhaze Silver Spiral , Kastan & nu uden Yabadoo :'( ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| RBH !!! |
fie-heste-fie |
25-08-2006 17:15 |
|
RBH (rideskole baunehøj)
Rid de Coole Rid de Gulde døgen fold søges til shetlænder.. Nær næstved (4700) eller Nær fuglebjerg (4250) kontakt mig på 27352971...........
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| askdælaksd |
|
|
Jeg rider på Næstildgård sportsrideklub NÆST
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Stolt Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Medlem |
|
|
Jeg er medlem af Stevnstrup rideklub. Der arbejder jeg i stalden.
Mange heste vrinsk fra Rikke & Pipi. Halv part søges til fjord hoppe på 8 år, 137 stg. Hun står ved Stevnstrup rideskole, i Randers.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fanø og Varde |
|
|
Jeg er medlem af Fanø rideklub som sørme mindsanten ligger på den dejlige ø Fanø. Og er også blevet medlem ad Varde rideklub da jeg modtager undervisning der. Begge klubber ligger på vestkysten
Pensioneret hest søges til rolige ture i naturen, vil komme til at stå i løstdrift og blive passet med alt. Skal være en stor pony eller lille hest. vallak, rolig og trafiksikker. Skriv for videre info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Medlem af rideklub |
dnc_85 |
27-10-2006 22:24 |
|
Hejsa! Jeg er medlem af MLRK (Malling Rideklub) og har været det i 15 år. Det er en lille klub, men det er super rart at være der. Jeg har arbejdet der som underviser og hjulpet til ved handicapridning. Derudover har jeg passet en del af hestene, som jeg også har haft med til stævner. Super lækker lille rideklub!!! Tak. for et godt stævne den. 14+15 okt. Ditte Christensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rideskole!! |
|
|
jeg er medlem af hestehavensrideklub. Hvor jeg rider en dansk varmblods vallak ved navn Ballou. Han er bare super duper og er gammel spring hest. Skal snart ride lc1 på ham og glæder mig helt vildt, det tror jeg også han gør. Hilsen fra doksy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Har ALTID været medlem af NÅR - Nørre Aaby Rideklub, men nu er jeg og hesten bosiddende i Odense og er derfor medlemmer er SAM - Sanderum Rideklub, hvor hesten bor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridecenter |
dollor |
15-11-2006 10:40 |
|
HGR = Højmegård Ridecenter
Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Rideklub... |
|
|
JRK - Jernløse rideklub. Blev først medlem for et par dage siden da jeg har købt ridehuskort der, ellers har jeg tidligere været medlem af bla. Holbæk rideklub og TNKR.
Mvh Juliette
Vi tilbyder for sæson 2007 to pragtfulde OX-hingste til bedækning. Se mere på : www.richelieu-arabians.dk
Dejlig OXhingst fra 1996 til avl & ridning sælges billigt - skriv for info & billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Datteren er |
|
|
Vores datter er medlem af MSRK (Middelfart Sports Rideklub) samt NÅR (Nørre Åby Rideklub). Og hvorfor så 2 klubber...??? Jow, vi benytter deres ridehusfaciliteter og vil gerne støtte op omkring de lokale klubber. Ifm evt stævner er hverken "husbukken" eller jeg bange for at hjælpe til.
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Trakehner = Tragedier; Taipan Karoline er en shetlænder - og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rideklubber |
|
|
Odense rideklub..den er ikke så stor men med flinke mennesker og dejlige heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er medlem af HRB ( hestehavens rideklub ) - i Bogense... Kommer der og låner ridehus... men mine heste står hjemme ved mine forældre... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m,lmpmæn |
trilsen selv |
29-12-2006 22:57 |
|
midtfyns rideklub det er en god klub fordi der er plas til alle nybegynder som øvet der er ikke noget med snoppei eller noget hestene kommer på græs folde hværdag og for mad 3 gange dagligt og elev hestene (som men tit ser anre steder ikke kommer ud og sådan) bliver passet lige så godt som de private de rider max 2 timer daglit så det er en god klub i mine øjne kig evt her www.midtfynsrideklub.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| - - - - - |
|
|
Jeg er medlem i Elm (Elmelunds rideklub). Den ligger i distrikt 11/13.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klub pt |
|
|
TJR - Tjæreborg Rideklub, og lånehesten flytter derned pr. 1/2 Jeg har også været medlem af EOR i Esbjerg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rideklub |
beksie |
07-01-2007 16:15 |
|
jeg er medlem af aarhusrideklub (aar) som holder til på vilhelmsborg.
Jeg elsker bare stjerne<333 Stævne 3. plads sådan min tøz...<3 Glæder mig til du skal ha føl <3 stjerne er sød, stjerne er blød, stjerne er rar, og altid klar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| medlem af rideklub |
Helene |
08-01-2007 10:50 |
|
jeg er medlem af GERF (Give egnens rytterforening) www.gerfsiden.dk gode faciliteter, søde elevponyer og flink ridelærer. jeg rider på en 1´pony ved navn fanta, og får dressurundervisning en gang om ugen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Funk-Star <'33 |
|
|
Jeq har en pony som er 145cm 11 år oq springer m oq i dressur er det la ! :bb jeq qår på ladelund rideskole ! den er meqet qod ! -  --,. Funk-star hedder den, jeq får timer 2 qanqe om uqen dressur mandaq , sprinq onsdaq ! <'33 med venliq hilsen Inaa'bb'y <'33 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OHR... |
|
|
Odsherred Rideklub
*Stutteri Schelhase* - Der hvor fjordhesten kommer fra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rideklubber |
Elsker Katla |
20-02-2007 23:53 |
|
Før var jeg medlem af Jyllinge køre- og rideforening (JKR) - Klart den bedste, men rideskolen og klubben lukkede desværre. Så nu er jeg er medlem af Gundsø ride- og køreforening (GRKF) - Det er kun en klub, ik' en rideskole. Mest for privatryttere og stævneryttere. (:
Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er |
Louise ♣Søsum-pigen♣ |
21-02-2007 13:26 |
|
Jeg er medlem af SPR.
+++++++++++++++++++++++++++++++ LOUISE Jeg savner dig Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte! DEN LYKKELIGE EJER AF HAFLINGEREN WONDER Lækker stald/ride støvle, Mountain Horse, sælges, se præs.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| G.E.R.F |
Winzer |
19-03-2007 21:52 |
|
Jeg er medlem hos GERF - Give egnes Rytterforening
Et smil kræver 13 musker, et surt ansigt kræver 60! hvorfor anstrenge sig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg er.. |
|
|
Jeg er medlem af Vrensted rideklub. Der får jeg undervisning hver fredag. Det er en rigtig god rideklub syntes jeg. Jeg rider på min ridelærers pony som hedder Sonny, eller på en elev hest som hedder Silas. 
Julie & Silas.
- Du vil altid være i mit hjerte! <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ÆNSR.. |
DitteMus |
03-04-2007 22:45 |
|
Jeg er medlem af Ærø Natur- og Sportsrideklub, som jeg var med til at starte op sidste år 
DitteMus  Tiki sælges. Se profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| medlem |
|
|
Jeg er medlem af flg klubber Tørring Rideklub - TØRK (min gamle, som jeg stadig kører stævner for) Gl. Estrup Rideklub - GERK ( min nuværende)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| medlem |
|
|
jeg har været medlem af tune sportsrideklub solrød rideklub karlslunderideklub og nu midtsjællandsrideklub mine heste står privat så må bare tag den nærmeste klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
|
|
slet ikke nogle fra HSK Helsinge rideklub? nå men det er jeg... jeg er også staldpige derude hver anden weekend
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Århus rideklub |
Nina 4 |
08-05-2007 08:33 |
|
Hej jeg er medlem af Århus rideklub og rider der 1 gang om ugen jeg har gået der i 2½ år og vil derfor gerne begynde at passe en hest der så jeg håber det snart bliver min tur. Qnuz Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ørholm |
|
|
Jeg er medlem af Ørholm ryttergård. Der har jeg part på en super dejlig arabervallak. Ørholm ryttergård, er det bedste sted jeg nogensinde har redet! Alle er så søde og hestene har det super godt! Kh. Nanna
Nanna Med den dejligste part Zadeek Ejet af Lisa Rokholm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SAM... |
|
|
Sanderum rideklub
Lars Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Heej xD Jeg står på Helsinge Rideklub, med min egen hest (Ceylon) som jeg både springer og rider Dressur på. vi har 2 indendørs baner, en på 20*40 og en på 20*60. så har vi en udendørs springbane (ved ikke hvor stor den er, men den er stor) og en udendørs dressur bane. udover det har vi en masse reklamme spring. bokse med vinduer (både til staldgangen og til udenfor). Jeg for undervisning 2 gange om ugen, en gang spring og en gang dressur.
Knuss Cilløh xD Den Heldige Ejer af Ceylon "Skade gør ondt, men gør klogere"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krikkerne |
|
|
Jeg er medlem af 2 klubber: Broholm rideklub, fordi der rider jeg springundervisning. Krikkerne, ja det hedder den, det er en lille lokal rideklub vi har ingen stald eller ridehus, men 2 gode grusbaner (20x60 og 40x60) beliggende i udkanten af en lille landsby Herrested på Østfyn. Klubben er startet for 25 år siden ved at en flok hestetosser manglede en bane at træne på, de ansøgte kommunen om et stykke jord og fik det. Siden er det gået slag i slag, fra små interne stævner, med klasser helt ned til strigle konkurrence til nu om dage hvor vi holder 4 udvidede klubstævner om året, med god tilslutning, vi har et lille klubhus og en meget fin springbane med mange forskellige spring. Hvis i vil se mere om denne dejlige klub med plads til alle så klik ind på www.krikkerne.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| NSRK ... |
Sara »Red Flyer« |
31-05-2007 16:28 |
|
Jeg rider på Havdrup ridecenter. Der har jeg også en part der hedder Kamila Rideskolen består af et 20*40 og 40*60 ridehus, og to udebaner et 20*40 med spring og et 40*60 uden spring. Der er masser af muligheder på rideskolen alt fra stævner til ridelejre. Kig evt. på hjemmesiden: http://www.havdrup-ridecenter.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| rideklub |
|
|
jeg er medlem af Birken og har været det i snart 22 år http://www.rideklubbenbirken.dk/ bedre klub findes ikke 
Knus Nanna som har fået nyt job fra den 13 august  Nu med Fjordbollen Brian, som gerne vil have en part 2-3 dage om ugen  Sejr R.I.P 4/1 2007 (den dejligste fjordhest nogensinde)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
Gonzalez |
10-07-2007 07:41 |
|
jeg er suppleant i rideklubben BLIS, som ligger i nordsjælland... Blistrup og omegns rideklub  vi er ikke så aktive endnu da vi er en forholdsvis ny klub, men vi mangler jo også stadig medlemmer til at give lidt fut i aktiviteterne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Team-RQ |
10-07-2007 20:33 |
|
Jeg er medlem af Vemmelev rideklub og Darup rideklub. Jeg har mine heste hestene derhjemme... Jeg får undervisningen om onsdagen. Jeg blev medlem af darup, da jeg ville have undervisning der og jeg boede i roskilde. Nu er jeg flyttet til Slagelse og medlem af Vemmelev for at kunne få undervisning og bruge ridebanen/ridehuset...
Billig opstaldning i Vemmelev ved Slagelse. (lille privat stald, 3x3 meter bokse med vindue-ingen turnus ordninger) www.123hjemmeside.dk/team-rq
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abkær hestecenter |
Abkær hestecenter ♥RIGTIGE HEST |
17-07-2007 16:01 |
|
rider på abkær hestecenter, godt nok ikke en rideskole eller rideklub, men man får undervisning dernede..
TEAM LILLEGÅRDENS LEA STYRE FOR SYGT 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HØS::: |
|
|
Jeg er medlem af Høsterkøb rideklub. Har tidligere været medlem af Vindinge rideklub hvor jeg havde en hest der hed Miss Dixie sååå Tanya/ miss Dixie, mon jeg kender dig fra gammel tid??  Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er . . |
|
|
medlem af HGR(Holmegårdens rideklub) har en af hypperne der  det er vi meget glad for, men specielt vores nye gummibane som blev åbnet idag, den er helt fantastisk at ride på 
Mig & Min Chaday I'm not scared of dying, I just don't want to Livet er konsekvensen af en række tilfældigheder Passier Optimum Købes, 17" og mellem bom !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| THRK og VBR |
|
|
Jeg er medlem af to klubber. Den ene er min nabo; Team Hørning Rideklub (THRK), som er min nabo, og der hvor jeg startede. Den anden er Vestbirk Rideklub (VBR), som er der hvor min hest står når jeg er på efterskole I Vestbirk, hvor man kan tage sin egen hest med.. 
*Good As Perfect* Fra traver til dressur- og springhest Jeanette Friis Jensen Vestbirk Efterskole 06/07 og 07/08 Hellere lille og charmerende, end stor og irriterende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommmer fra .. |
|
|
Jeg kommer fra Kallehavegaard Rideklub, Randers - Teppestrup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er fra FJR |
Kalinka 1 |
13-08-2007 10:15 |
|
Jeg er og har altid været medlem af den hyggelige klub: FJR = Fjelsted rideklub www.fjelstedrideklub.dk Det er en klub hvor alle er velkomne.Vi ligger midt i Fjelsted by overfor kirken og har et utroligt smukt terræn med søer, militaryforhindringer og en lill eskov. Vi har masser af aktiviteter såsom legedage, ridelejr, klubstævner, militarystævner, militarytræning og meget mere. Det er en klub som jeg varmt kan anbefale 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej jeg har været medlem |
|
|
Jeg har været medlem på Hedelykke rideskole ved Egtved, Ølgod rideskole og er nu medlem af Brande ridecenter www.Branderideklub.dk v/Erik Kristensen.. Jeg har min egne hest som står opstaldet på Stald Tanholm V/Gitte Fredslund www.staldtanholm.com Da jeg var på Hedelykke red jeg undervisning og stillede op i stævner og red på mange forskellige heste. Hvilket var alletiders. Jeg red undervisning på Victorie på Ølgod rideskole. Og siden hen er Mille kommet ud til Gitte et privat sted hvor hun opstalder heste, sælger rideudstyre og avler danske varmblod.. Der er forresten åbne hus søndag d 9 September fra kl. 11-16 se mere på hendes hjemmeside. Et RIGTIG godt sted for både rytter og hest da hun er enorm hjælpsom også kommer der en rideintrutør i hver uge og underviser:) Brande rideklub er min kommende arbejdesplads hvor jeg skal starte på Mandag hvor jeg os er medlem:) Alletiders..:) Vh Maria Jakobsen og Mille Utrolig glad har fået arbejde ude på brande rideskole fra den 27 August:=) & Mille venter føl til Maj-2008 Frdråder alt bruge af stald Lindgaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| mange klubber |
|
|
min "gamle" klub stutsborg STRK hvor jeg har redet siden jeg var 11 til jeg flyttede som 19 -årig, blev dog ved med at være medlem min lidt nyere klub jernlæse JRK hvor jeg har redet fra jeg var 19-23 og som jeg også stadig er medlem af ARK i albertslund som jeg rider stævner for nu, den er nemlig den nærmeste klub i forhold til der hvr jeg står nu...
Tro på det og du kan gøre det umulige muligt... Dem der vil frem rider DV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zxx sdvdfvf |
|
|
Ørsted Rideklub  Starter kun stæver for dem rider ikk i Ørsr
Catrine & Maylie Selwyn Ponyen Med Charme Selvtillid & Lækkert Hår !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| styrer vildt |
|
|
Engang S.E.R altid S.E.R SedenRideKlub styrer for vildt
Medlem af dhpv klubben. Se regnbuen ikke regnen. Jeg søger en hest i odense som jeg kan passe... Har i en så kontakt mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasjamus |
Miss Dixie1 |
11-09-2007 13:02 |
|
Jeg har skrevet en PB til dig. Vh Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt sted |
Maria ♥Birna♥ |
13-09-2007 22:12 |
|
Er medlem af Rideklubben Ensted og Omegn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er... |
|
|
medlem af ringsted rideklub... men har tidliger redet i både NÅR og på Hestehavens... mvh Sette
- DET ER SJOVT AT TAGE FJORDHESTE SERIØST -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Min klub.. |
|
|
Jeg er medlem af: HERI -Helle Rideklub. 123hjemmeside.dk/HERI -Sabrina:D
Jeg rider Fjordboller, & Haffelaffer.. -Og jeg er Stolt af det..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rideklub |
|
|
Jeg er medlem af LRK (lundtorfte rideklub). Tidligere har jeg været medlem af ESP (exmoor) i fredriksdal, SPIR/SIRA og HARK i Randers.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
Har været medlem af ISR = Ishøj sportsrideklub i 1 månede :b Jeg har i snart 8 år været medlem af VER = Vestegnens rideklu . Distrikt 1.
Cecilie J . - Nu med parten Angela
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
Jeg er medlem af Sønderskov Rideklub Aabenraa i distrikt 8. xD
Hest, du er i sandhed et væsen uden lige, for du flyver uden at have vinger, og du erobrer uden at bruge sværd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej Rider på LRK..læææs |
tanjus ♥Tanjus LRK♥ |
25-11-2007 15:14 |
|
Heej...  Jer er meddlem af LRK lundtofterideklub.dk Super fedt sted! Skal ogs snart melde mig ind i ØHR.. ( ørholmryttegaard ).. Kender i forresten nogen der søger part til deres hest/pony i 2800-2840-2850 området? Kyss Tanja <33333
ved ikke hvad man skal gøre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rideklub. |
|
|
Jeg er medlem af BRRK (Brønderslev Rideklub) 
Kærlig hilsen Christina Gjerløv  Symfoni og Oscar <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er i BED folk.? |
Stromme |
30-11-2007 22:59 |
|
Jeg er medlem af, BED, Bedsted Rideklub. da jeg blev medlem i sin tid, var det sådan en lille hyggelig rideklub med en stald, og alle kendte hinanden godt. med tiden er klbben vokset, der er kommer yderligere 4 stalde, og en fin stor ridehal. samt en masse nye ansigter. men det er stadig et rigtig hyggeligt sted, og jeg kunne ikke tænke mig en dag ikke at skulle være medlem der mere, for det er virkelig det BEDste sted. jeg regner for øjeblikket på om jeg kan skrabe penge nok sammen hver månede til at have min egen hest, da jeg ikke har noget at ride på lige nu. og jeg modtager heller ikke rideundervisning, det skal jeg dog også til at have hvis jeg får mig en hest. det var lidt om mig og min klub.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mattsson styre |
milsen ♥love fidus♥ |
13-12-2007 14:18 |
|
heii jeg er medlem af mattssons rideklub den ligger tæt ved klampenborg station jeg har ikke min egen hest, men ville rigtig gerne jeg er passer for en rideskolehest der hedder fidus og det er dejligt jeg går på øvet hold hver tirsdag elsker at springe iser på fidus  jeg bruger ikke heste-nettet så tit, kun når mig og min veninde kigger på heste sammen vi prøver at overtale vores foreldre til at vi må dele en besøg min hjemmeside hvor du kan få en netpony (du finder linket længere nede)
COOL ALTID GLAD MEGET VILD MED HESTE INGEN ELSKER FIDUS MERE END MIG LIDT SKØR HIHI LAVER PÅ MIN HJEMMESIDE ALTID KLAR TIL AT HJÆLPE ALLE C CA CAM CAMI CAMIL CAMILL CAMILLA CAMILL CAMIL CAMI CAM CA C CAMILLA min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min rideklub |
|
|
Jeg er medlem af Broholm Rideklub, der hvor der bliver holdt DM Dressur godt sted ! Har selv 3 heste...
>>> Flindtegaarden's Jepling <<< Verdens Skøøønneste Unghest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores Rideklub |
|
|
Jeg er medlem af Øst Sjællands Rideklub, (ØSR) på Stevns. Det er en hyggelig lille ridklub, der har hjemme på et super ridecenter - nemlig Engtoft hestepension & Rideskole i Himlingøje ved Hårlev. Vi holder foresten et lille vinterstævne den 9 & 10 februar, med blandt anden finalerne i Stevnsmesterskabet se mere her http://www.123hjemmeside.dk/oesr Venlig hilsen Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rideklubber i sønderjylland |
|
|
Jeg Er medlem af BOOR (bolderslevs og omegns rideklub) Da vi først lige har fået vores egen trailer har jeg kun startet stævner, hvor jeg var medlem af klubbe og fik så undervisning hjemme i den by jeg bo i. Men regner med at jeg skal til at have noget springundervisning der ude i klubber til sommers:)
BooR er best for rytter og hest:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Vi er medlem af Skærbæk og Omegns rideklub og Padborg rideclub. Men vi rider der ikke. Bare medlem (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Medlem |
dyrehave ♥rosa♥ |
10-03-2008 21:40 |
|
Jeg er medlem af Broholm Rideklub.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nørbæk Sportsrideklub |
|
|
Medlem af NBSR : Nørbæk Sportsrideklub distrikt 12 Hvor jeg forøvrigt er medlem af bestyrelsen 
Mvh Janne Den største gave er glæden ved livet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Denne her.... |
Lene ♥Hurricane♥ |
13-04-2008 19:19 |
|
Den, som ikke vil rådes, kan ikke hjælpes. Benjamin Franklin Hilsen Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rideklub |
|
|
Tidligere medlem af Nexø Rideklub, Bornholm. Nu er jeg medlem af Midtbornholms Rideklub (MBR), hvilket jeg er utrolig glad for.. En rigtig god Rideklub.! 
D1 Dressur dommer. Copperfield Vestervang. Bornholm!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rideklubber.. |
|
|
Jeg er medlem af to klubber: Ladelund Rideklub (LAR) Tobøl Rideklub (TBR) de er begge i distrikt 9
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er... |
|
|
Medlem af JRK lidt endnu.. Eller året ud, og så bliver det en anden klub:)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Rideklub |
|
|
Jeg er medlem af HGRK - Hedehusgårdens Rideklub D1 og Vindinge Rideklub D3 da jeg bruger facilitetterne begge steder - hesten står privat i ride afstand til begge steder:) Starter for HGRK til stævner da jeg har mest tilknytning derned til..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :) |
nolle-pigen |
07-09-2008 21:02 |
|
Jeg er med medlem af egene rideklub som min hest står opstaldet på som jeg er rigtig gladfor. Jeg har før i tiden haft ham stående på frederiksdal rideklub som jeg IKKe kan anbefale!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| rideklub |
|
|
Jeg er medlem af Kolding Rideklub.
The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| alså - |
|
|
Jeg rider i Rideklubben Hammelev og Omegn 'RHO' Egen hest 'pony' får privatundervisning i en halv time om ugen - ved Henrik Høper (:
Sagde Line.
- er aldriig sur men tit fustreret (:
Miin Hjemmeside : KLIK HER / ELLER HER <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| medlem af rideklub |
|
|
jeg er medlem af TROLLEMOSE rideklub da de har distanceog handicap som hovedfag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra la la la |
|
|
Jeg er medlem af Højris i Ikast.. D 11/13 Min nye hest Donna Royal og jeg flyttede derud i december og det er vi rigtig glade for.. Alle er søde og hjælpsomme.. Får ikke undervisning endnu, men starter snart ved deres underviser Susanne.. 
**Nu med smukke Donna Royal...** 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Medlem af: |
|
|
NTR= Nordthy rideklub af 2002 i distrikt 11/13  Har før været medlem af flg. rideklubber i distrikt 14 SAO= Sports rideklubben Aalborg og omegn. LRF= Langholt rideforsamling. VARK= Vadum rideklub. SRLa= Snoregaardens rideklub Langholt. -Har også været medlem af en fjordheste forening Nordfjordhesten, det var i de glade fjordheste dage.. 
Mvh. Lene Stald Vestervang Med Bebs i maven termin 2/4-09 Samt Venter 2 føl i 2009 Ponyføl e. Prince Perfect og DV. føl e. "Uno" Don Diego
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klubmedlemskab - |
|
|
Jeg har pr. den 31. marts 2009 meldt mig ud af Rytterforeningen Baunehøj (RBH i distrikt 5). En klub,jeg, altid i hele mit hesteliv, har været medlem af - dvs. i 21 år! Det var noget af en mundfuld at skulle melde sig ud dér 
Jeg har nu meldt mig ind i FRK-S (også i distrikt 5). Min hest står ikke dér, men denne klub er den nærmeste til mit nye opstaldningssted pr. den 1. april. Og også en klub, der altid er rar at komme i til stævner...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Medlem af |
Sys 1 |
23-03-2009 17:03 |
|
NØR - Nordøstsjællands Rideklub - ved Helsingør ... Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rideklub |
|
|
Jeg er medlem af RKL D5 og har været det siden klubben blev stiftet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Hestlund |
01-11-2009 17:41 |
|
Jeg er medlem af GERF (Give Egnens RytterForening), distrikt 10. Der har jeg min egen hest opstaldet, og modtager 1 times dressurundervisning 1 gang om ugen, af stedes ridelærer.
Hilsen Helene - Med Hesten Sonny 
R.I.P. Micha :´-( F. 1992 + 3/8-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|