Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Nørre Åby rideklub
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 11:33

Jeg er lige flyttet tilbage til fyn, og vil derfor gerne finde noget undervisning og en hyggelig klub at komme i. Jeg overvejer at tage ud og besøge Nørre Åby rideklub. Er der noget herinde der går på den og hvad synes I om den? Hvis der er nogen der har andre forslag til klub valg vil jeg da gerne høre dem, og gerne med hvorfor lige den klub :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det gør jeg da! (NÅR)
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 11:41

Ja, altså, den jeg rider står ca 50 m derfra, men rider der stadig! Et kanon godt sted. Har været der i sammenlagt 7 år


Faciliteterne er rigtig goe': tre udendørs baner, et stort ridehus, go stald (men "Laden" er nu den med de beste bokse) Der ern en go atmosfære i stalde, og et godt sammenhold!


Undervisningen kommer hovedsageligt fra vores ridelærer Beate, både spring og dressur. Desuden kommer der en anden kvinde, Figge, og underviser søndag formiddag.


Hvis du dog er på et højerer nivou, kan du ride eller køre (ca. en halv km.) hen til Hans Jørgen Hoeck. (Han driver desuden et stutteri)


Men det er nu lidt svært at forklare hvorfor helt præcis du ska vælge "os". Men du er velkommen til at skrive til mig hvis der er noget. Synes nu du ska komme og "opleve" stedet. Skriv til mig, hvis det er noget du vil aftale nærmerer


Mvh Anne og Wonder

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider