Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Forfangen - hvad nu?
Forfatter: 
Dato:  02-11-2005 10:11
Hejsa.. Min hest har været forfangen med er ved at være rask nu.. Nu er hun kun lidt stiv når hun går.. Men hvordan holder man sådan noget træls forfangenhed væk? hvordan træner jeg hende op igen? Hva med foderplan? Håber på lidt hjælp så min elskede lille hoppe ikke skal blive syg igen
0
0
Svar på denne tråd

Slet ingen?
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 08:22
Er der slet ingen der kan hjælpe?
0
0
Svar på denne tråd

søg efter kl. 23 tror jeg!!!
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 11:18
Hvis du søger på forfangen efter kl.23 mener jeg det er...måske 24? så vælter det frem med ALT omkring fordring mm.
KØBES
Læderchaps...ikke ruskind str.M-L

Regndækken str.125 KØBES.
0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor efter 23?
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 14:27
Hvorfor derefter?
0
0
Svar på denne tråd

Fordi så
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 17:53
Kan du søge i alle indlæg på Røgt og Pleje, indtil da, kan du kun søge på de sidste 30 dage
Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt.
Al sorg er kærlighedens pris.
0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 19:39
Hvad sagde dyrlægen, da du havde ham ude fornylig?

Hvis den stadigvæk er stiv og den blev forfangen i sommers, så ville jeg altså stadigvæk lave en røgent på den, det lyder altså bestemt ikke godt.

0
0
Svar på denne tråd

Dyrlæge-foderplan-urter
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 21:25
At du først og fremmest skal rådføre dig med dyrlægen, da han har set hesten og har komptencen til at vurdere hvad der så skal ske.

Derudover vil jeg anbefale at du får lavet en foderplan på http://www.foderplan.dk , der tager hensyn til at hesten har tendens til forfangenhed.

Jeg vil også anbefale Hesten Urtehaves Mix mod forfangenhed, som forbedrer blodforsyningen og styrker blodkarrene. Den koster 150 kr. og der er nok til 3 måneder.

Håber på at din hest bliver okay igen :-)

Vh Tine :-)

Hestens Urtehave billige kvalitetsurter til din hest. Bestil online!
Kun 150 kr. for urter til ca. 3 mdrs forbrug
0
0
Svar på denne tråd

forfangen kender jeg godt
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 22:03
dog på en lidt anden måde min har været det i det ene forben.
men så lidt sukker som muligt og ikke frisk græs kun klippet indtil efter 23 juli, så vender det i græsset. Ellers er det stribegræs, hvis du forstår hvad jeg mener.wrap er også for kraftigt skal helt ligge lidt ... og tørre dog max en 2-3 dage

jeg fodre med regulator har brugt hippolyt og bruger det til dels også stadig på min plag. men ingen korn heller... det er godt at få vejledning fra en ekspert,

>o< Venlige kommentarer Karina & co.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider