Heej alle I dejlige heste tosset mennesker

Jeg har ikke redet de sidste tre år og derved meget ude af form og balance, men vil nu smadder gerne i gang igen .. For jeg savner at have en at nusse og arbejde med .. Mit hjerte har altid været til fjordheste og det er det jeg har redet mest .. Jeg leder nu efter en ny , men chancerne er ikke store , da jeg kun har mulighed for at prøve dem der står på sjælland og den skal være af den sporty type og gerne kunne min lb i dressur .. Jeg leder og leder og kan ikke finde nogle .. Tankerne om at købe en unghest og selv tilride den har straffet mig mange gange .. Jeg ville gå ture med den hver dag , så den var i gang og samtidig vendte sig til biler og selve naturen .. Jeg ville lave en masse tillidsøvelser og andet arbejde med den fra jorden og senere tilride , med en prof. rytter til at stå der en til to gange om ugen og hjælpe mig og sige hvad jeg skal gøre .. Men kan jeg nu også det .. Fjordheste er jo meget rolige , men når jeg ikke har redet længe og derfor ingen balance har .. Er de så umuligt !? Hvad synes I ?? Håber på svar .. Venligst Natascha ..