Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Kan jeg tilride fjordhest !?
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 18:27
Heej alle I dejlige heste tosset mennesker :-D Jeg har ikke redet de sidste tre år og derved meget ude af form og balance, men vil nu smadder gerne i gang igen .. For jeg savner at have en at nusse og arbejde med .. Mit hjerte har altid været til fjordheste og det er det jeg har redet mest .. Jeg leder nu efter en ny , men chancerne er ikke store , da jeg kun har mulighed for at prøve dem der står på sjælland og den skal være af den sporty type og gerne kunne min lb i dressur .. Jeg leder og leder og kan ikke finde nogle .. Tankerne om at købe en unghest og selv tilride den har straffet mig mange gange .. Jeg ville gå ture med den hver dag , så den var i gang og samtidig vendte sig til biler og selve naturen .. Jeg ville lave en masse tillidsøvelser og andet arbejde med den fra jorden og senere tilride , med en prof. rytter til at stå der en til to gange om ugen og hjælpe mig og sige hvad jeg skal gøre .. Men kan jeg nu også det .. Fjordheste er jo meget rolige , men når jeg ikke har redet længe og derfor ingen balance har .. Er de så umuligt !? Hvad synes I ?? Håber på svar .. Venligst Natascha ..
FJORDHEST KØBES !! SKRIV ENDELIG TIL MIG .. HVIS DEN STÅR PÅ SJÆLLAND !?
0
0
Svar på denne tråd

Lige det sidste ..
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 18:33
Jeg glemte at skrive at jeg aldrig har tilredet en hest før , men læst en masse om det .. Jeg har alt i alt redet fire år for tre år siden .. Plus jeg havde min egen fjordhest i to år ..
0
0
Svar på denne tråd

Hej Natascha..
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 18:33
Men proffesionel hjælp kan du godt tilride en fjordhest. Men husk nu at det ikke er alle der er lige rolige :) Held og lykke med din søgen... En skam du kun kan prøve på sjælland for kender en LÆKKER hoppe på 8 år der er tilsalg, hun er lidt over 152 stg.

| Jeg elsker dig Donna :) |

HP
Rino
Donna og King
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 18:45
Okay hvor står den ad henne .. Det er fordi mine forældre ikke vil køre meget længer , men hvis det ikke er alt for langt væk kan det da være , de siger okay ..
0
0
Svar på denne tråd

Nej ...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 19:44
En ting er at du aldrig har tilredet en hest. 2 du har 4 års erfaring. 3. den erfaring ligger 3 år tilbage.4. du skriver:men når jeg ikke har redet længe og derfor ingen balance har. Du giver selv svaret, men jeg siger det da gerne højt. LAD vær med at begive dig ud i tilridning. Køb dig hellere en erfaren velredet fjordhest, som du kan få en god start med igen. I realiteten er du jo nok tilbage på begynderniv i en eller anden grad. Og to begyndere i form af hest og rytter er ikke = en rutineret equipage. Held og lykke med hestekøbet. Synes iøvrigt du skal sige til dine forældre, at det bedst tjener sig at køre til man finder den rigtige hest. Evt. kan i da tage en dag til jylland, hvor du så i forvejen har lavet masser af aftaler med heste du gerne vil se på, hvis det er det. Så tager i kun turen en gang, men du får stadigvæk undersøgt markedet. ville være sørgeligt at komme hjem med den forkerte hest.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 22:31
Det var vi gjort en gang i sommerferien hvor vi tog faktisk en hel uge til Jylland , for så kunne vi også holde lidt ferie samtidig .. Desværre fandt jeg ikke den rette .. Men mine forældre har desværre ikke tid til det i det daglige.. at bruge en hel dag på at køre efter hest og de gider heller ikke rigtigt at ligge og køre så langt, da min far har dårlig ryg og ikke kan køre længe af gangen og min mor er død bange for heste og har ikke forstand på dem, hvilket min far har .. :-(
0
0
Svar på denne tråd

Prøv at ringe til...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 08:47
... Jens Høgh på Birken. Han køber og sælger rigtig mange fjordheste, og han ved som regel også, hvor der står nogle gode heste. Han kan træffes på 40 27 44 40. I øvrigt vil jeg mene, at hvis du ønsker at købe en plag, så bør du betale dig fra at få den tilredet og skolet lidt. Hilsen Sif

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider