Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Svømmetræning som del af genoptræning?
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 19:11
Jeg ville høre hvad jeres mening er om at sende hesten i svømmetræning som et led af genoptræningen efter en skade? VH. Christina J
0
0
Svar på denne tråd

Rigtig godt!!
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 20:48
Det er det bedste du kan gøre for din hest! Simpelthen! Dog får du en hest bagefter som har fået lidt underhals muskler, men dette kan dog rides væk! ;) Hvis jeg havde pengene til det, så skulle alle mine heste svømme et par gange i ugen året rundt!!

To I'er ponyer tilsalg + en III'er pony. Se HP!
Stald Egeskov Ridecenter

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 11:23
Det er godt i den forstand at der ikke kommer vægt på bentøjet, men når hesten svømmer bruger den nogle helt andre muskler end når du rider, så afhængig af hvad du vil ha trænet op er det en god løsning hvis du samtidig rider hesten, igen afhængig af skaden... Jeg havde Lemon i svømmetræning da jeg var på ferie i en uge, han så rigtig godt ud da jeg hentede ham, specielt bagparten og rygen - MEN han havde ikke kræftere til den store ridning i starten, da de muskler ikke var blevet brugt. Men ring til centret du vil bruge og få en snak med dem...
Venlig hilsen Linda, Højballe, Mr. Bowie og Lemon

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider