Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Hvor finder jeg en dygtig rytter??
Forfatter: 
Dato:  08-08-2005 21:31
Vi har lige fået redet vores 7 årige hoppe til, men mangler nu en rytter til hende!!
Jeg trode faktis det ville være nemt nok at finde en dressur rytter til hende, da rytteren ingen udgifter vil ha ved at ride hende her hjemme ved os!! Men det er faktis en mere eller mindre umulighed at finde en rytter der vil ride hende eller nogle andre heste her omkring!!
Så nu råber jeg om hjælp her : Hvor finder jeg en dressur rytter der vil ride hende???
Grunden til jeg ikke selv vil er at jeg er gravid i 27 uge og derfor mener det vil være lidt uforsvarligt at give sig i kast med en ny tilredet hest!!

Anna sofie!!
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-08-2005 22:03
Hvor i landet bor i..
;-D Jeg ville da ikke have noget imod at ride lidt dressur ;-)

KH
Charlotte (",)

It's too late to shut the stable door after the horse has bolted.

Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone

Murphys Law
0
0
Svar på denne tråd

Hejza!!
Forfatter: 
Dato:  09-08-2005 08:31
Vi bor i Nordjylland i en by der hedder Arden!!

Anna sofie
0
0
Svar på denne tråd

Ja, kender det godt
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 10:00
Jeg kommer fra det samme område som dig og har søgt efter en part til min dressurvallak i over en måned (er også selv gravid). Eneste krav er næsten, at hesten skal blive stående på rideskolen, hvor den står nu - og var det den rigtige, der meldte sig på banen, behøvede det ikke engang at koste noget.

Der er bare ingen, der vel at mærke kan ride lidt, der har henvendt sig. Suk... Jeg ved ikke, om der bare ikke er nogen som helst fornuftige dressurryttere, eller om de bare ikke ser annoncerne.
0
0
Svar på denne tråd

Ja det virker
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 11:22
lidt som en umulighed at finde en rytter!! Man må vel gå ud fra at dem der rider selv har hest eller rider i Aalborg...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider