Hej igen.
Jeg kan anbefale en udemærket sadelmager i Århus-området!

Men det kan du nok ikke bruge til så meget...
Jeg også lige tilføje at omk. hackamore, at det brugte jeg det på min anden hest. Mest fordi kan pga. skævheden i nakken ikke brød sig om bid, og fordi mine nerver ikke brød sig om ikke noget. Nu er han jo eks-væddeløber, så jeg turde ikke helt stole at han ville blive i nærheden, hvis vi bare skidtede ture i grime... Hackamore fungerede fint, men nu er han skiftet til rebgrimen. Min passer kan bedre li' den frem for hackamore, og han går lige fint på begge dele. (Og han bliver hvor han skal!

)
Det er så ikke alle heste der synes den er sjov. min lille krikke, som jeg henviste til tidligere, forsøgte jeg også med hackamore, men det kunne jeg hurtigt glemme alt om, han gik simpelthen i panik bare jeg tog 1 cm i tøjlen...
Men hvis hesten kan acceptere den, og den sidder ordentligt på dyret synes jeg det er et glimrende værktøj.
Held og lykke med det, jeg håber at i finder ud af det. Mit bedste råd må bare være at tålmodighed er en dyd!

Men nu har du jo heller ikke haft hende så længe så mon ikke også det bliver bedre jo mere i lærer hinanden at kende?
Signe
P.s. Send lige lidt mavekæl i Freddys retning. Manner jeg må snart få mig en hund...