Jeg lagde nogle nye dressur billeder ind igår, da jeg gerne ville vise vores fremgang og bad selvfølgelig om kritik, men synes bare nogle gange at folk forlanger perfekt og selv om det alt sammen var komstruktive råd, så bliver man da lidt ked af det når man nu lige syntes det gik så meget bedre

Men så var det jeg tænkte, de kan jo nok ikke huske hvordan vi så ud før og de kender heller ikke til de problemer vi har kæmpet med, derfor ville jeg lave en sammenligning.
Det skal lige siges at jeg har skæv ryg og bækken, for korte sener foran på brystet (trækker mine skuldre sammen fortil) og for korte senere i benene, så kæmper en del med min opstilling.
Jeg har aldrig rigtig fået undervisning ud over det sidste år, og indtil vi holdt pause pga vinteren arbejdede vi meget med fremdriften, så havde min underviser desværre ikke tid mere og jeg har fundet en ny, som underviser lidt anderledes, det skal vi jo også lige vænne os til

Nå men til billederne.

Sådan her så vi ud sidste sommer, i et af de heldigste øjeblikke.

Og så billederne fra igår
Jeg ved godt han stadig ikke går perfekt, han mangler stadig lidt fremdrift og han vil gerne hænge på bidet, men vi arbejder med det

Vi fik ikke undervisning igår, red bare alene og synes det går bedre når ens underviser er der, nok fordi man bliver holdt i ørene

Men hvad synes vi ?
Går det fremad eller er det bare noget jeg tror ?
Håber i gider svare
Hilsen Signe