Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Baronen og nybegynder
Forfatter: 
Dato:  12-03-2005 10:54
Nu er det ved at være tid hvor der skal ske noget med den gode Baron en 5 år gammel tinker.

Men mit spørgsmål er i hvilken rækkefølge man går igang. Baronen er sadelvant og jeg er nybegynder.

Er det fornuftigst at jeg tager rideundervisning først og bliver en lidt bedre rytter inden jeg går til undervisning på Baronen ? eller skal vi lære sammen?

Med venlig hilsen
Baronens far
0
0
Svar på denne tråd

hej jens
Forfatter: 
Dato:  12-03-2005 10:58
jeg vil foreslå at i får baronen redet i det daglige af en der kan lære ham, og du imellem tiden får undervisning, der efter kan du og baronen begynde at få undervisning sammen, det er umådeligt vigtigt at baronen lære tingene rigtigt fra start af så i ikke får problemer senere.

hilsen berit

vores hjemmeside

Medlem af :
Itchy Bitchy Whitch Klubben
Vi Danser Godt
0
0
Svar på denne tråd

Skulle
Forfatter: 
Dato:  14-03-2005 08:22
nogen kende en i vil anbefale at sende Baronen i træning hos ?

Vi er nogle pyllerhoveder, som sikkert har læst for meget om hvor dårlig de behandler hestene når man ikke lige er der.

Han skal lærer western, så måske nogen kan anbefale en rar person.

Baronen er en udpræget far hest...kan han ikke se sin far, kan han være hel ustyrlig, så det skal være en person som ved hvad han/hun har med at gøre.

Vi har tænkt os at besøge Rikke Madsen i Haslev, men der er helt sikkert en del andre der også er gode til det.....det vigtigeste er at han/hun har tålmodighed, vi vil ikke have ham ødelagt.

Venlig hilsen Baronens madmor.

;-) Vivi ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Så har vi
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 17:05
fået plads til Baronen.

Den 17/5 skal han ned på Alhambra og tilrides.

Samtidig skal min kære mand modtage undervisning, på en af deres dygtige heste.