Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Baronen og nybegynder
Forfatter: 
Dato:  12-03-2005 10:54
Nu er det ved at være tid hvor der skal ske noget med den gode Baron en 5 år gammel tinker.

Men mit spørgsmål er i hvilken rækkefølge man går igang. Baronen er sadelvant og jeg er nybegynder.

Er det fornuftigst at jeg tager rideundervisning først og bliver en lidt bedre rytter inden jeg går til undervisning på Baronen ? eller skal vi lære sammen?

Med venlig hilsen
Baronens far
0
0
Svar på denne tråd

hej jens
Forfatter: 
Dato:  12-03-2005 10:58
jeg vil foreslå at i får baronen redet i det daglige af en der kan lære ham, og du imellem tiden får undervisning, der efter kan du og baronen begynde at få undervisning sammen, det er umådeligt vigtigt at baronen lære tingene rigtigt fra start af så i ikke får problemer senere.

hilsen berit

vores hjemmeside

Medlem af :
Itchy Bitchy Whitch Klubben
Vi Danser Godt
0
0
Svar på denne tråd

Skulle
Forfatter: 
Dato:  14-03-2005 08:22
nogen kende en i vil anbefale at sende Baronen i træning hos ?

Vi er nogle pyllerhoveder, som sikkert har læst for meget om hvor dårlig de behandler hestene når man ikke lige er der.

Han skal lærer western, så måske nogen kan anbefale en rar person.

Baronen er en udpræget far hest...kan han ikke se sin far, kan han være hel ustyrlig, så det skal være en person som ved hvad han/hun har med at gøre.

Vi har tænkt os at besøge Rikke Madsen i Haslev, men der er helt sikkert en del andre der også er gode til det.....det vigtigeste er at han/hun har tålmodighed, vi vil ikke have ham ødelagt.

Venlig hilsen Baronens madmor.

;-) Vivi ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Så har vi
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 17:05
fået plads til Baronen.

Den 17/5 skal han ned på Alhambra og tilrides.

Samtidig skal min kære mand modtage undervisning, på en af deres dygtige heste.

Og Sheila ville dæleme også have undervisning på sin La Mere...hun er detsværrer faldet for alders grænsen for pony i dressur, og da hun har en 1. pony som hun ikke er vokset fra, og som hun absolut ikke vil af med, kunne det måske være sjovt at se om western er noget for de to.

Så i morgen, tager de deres første undervisnings time på Alhambra.

;-) Vivi ;-)
0
0
Svar på denne tråd

hvor er det
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 18:26
dejligt at i har fundet en løsning!!

vivi der er jo ikke noget til hindring for at hun fortsætter med at ride stævner, hun starter den da bare i hesteklasserne!!

hilsen berit

vores hjemmeside

Medlem af :
Vi Danser Godt

0
0
Svar på denne tråd

Berit..
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 19:54
La Mere har slet ikke gang, så hun kan klare sig i hesteklasserne.

Ponny klasserne klarede hun fint, og vandt da også sløjfer, selv de røde kunne hun hive hjem, men blandt heste, har hun ikke gang nok.

Vi skal også kontakte samtlige klubber for at få startet små hesteklasser.

Hun har mange gange snakket om western, vi har bare sagt, dressur el. western.....hun valgte dressur.

Nu er hun så faldet for aldersgrænsen, men vil stadig noget.....så hun vil gerne prøve om hun sammen med La Mere kan opnå noget godt inden for western.

La Mere elsker at arbejde, så det er hamrende synd at hun ikke rigtig skal yde mere....Sheila mener hun keder sig....og det r synd, hun bliver kun 8 år her den 19 april.

;-) Vivi ;-)
0
0
Svar på denne tråd

pony i hesteklasser
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 20:09
Hej

Hvis det kun er klubstævner der startes, så kan ponyer udmærket klare sig mod hestene...

Så bare kom ud og start!!

Anne
0
0
Svar på denne tråd

lad hende komme
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 20:49
ud og prøve vivi!!

når lukas har kunnet klare sig helt op i la klasserne så vil jeg tro at jeres også kan være med om ikke andet så ihvertfald i små klasserne, og hvem ved måske endda klare sig bedre ofte er 1 ponyerne mere velredne end de store som man ser starte små klasserne fordi de er unge så der vil jeg mene at en velredet 1 pony ville kunne klare sig, der er da ikke andet end at prøve ;-)

hilsen berit

vores hjemmeside

Medlem af :
Vi Danser Godt

0
0
Svar på denne tråd

hey berit....
Forfatter: 
Dato:  14-04-2005 21:25
har i klasset lukas op? eller er i bare taget ud til D-stævnerne????

Min plan er nemlig at nemoen og jeg skal ud og hoppe nogle klasser - men skal jeg klasse op til venskabsstævner eller skal jeg bare melde til og skrive at 1. pony starter som hest?

Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting

Formidler salg af Haflingere
0
0
Svar på denne tråd

du skal bare melde
Forfatter: 
Dato:  14-04-2005 21:53
ham som hest og så 1 pony i () evt.
du skal bare huske at starter du ham som hest må han ikke starte pony i det indeværende år

hilsen berit

vores hjemmeside

Medlem af :
Vi Danser Godt

0
0
Svar på denne tråd

øh bøh....
Forfatter: 
Dato:  14-04-2005 23:00
dvs hvis jeg vil ride ham op til en lb hest spring (altså mb pony) så må han ikke starte med en ny ejer som pony i det indeværende år?

dvs ny ejer kan ikke gå ud og starte evt pony mb på ham før årsskifte?

Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting

Formidler salg af Haflingere
0
0
Svar på denne tråd

rigtigt godt valg
Forfatter: 
Dato:  15-04-2005 10:15
hey

det er et rigtigt godt valg at sende den til rikke madsen, hun er meget dygtig/kompetent og rigtig god ved hestene.

hej herfra

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider