Hej allesammen !
Ja idag havde hele vores skole fri. Så jeg var selvfølgelig ude hos mine ponyer dejlig tidligt så havde bare hele klubben for mig selv. Også skulle der selvfølgelig lige springes lidt på lille Pan. Han var bare rigtig sød, men også
rigtig tændt

og fik da også lige to små kådheds bukspring hehe.. Jeg sprang ikke særlig meget på ham da det er lang tid siden han sidst havde sprunget men han kom da op på LB. højde... (Mors dejlige pony

) Elsker ham bare rigtig meget...
Lige en lille collage af ham.