Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Sprang på den lille idag <3 <3
Forfatter: 
Dato:  20-09-2004 18:33
Hej allesammen !

Ja idag havde hele vores skole fri. Så jeg var selvfølgelig ude hos mine ponyer dejlig tidligt så havde bare hele klubben for mig selv. Også skulle der selvfølgelig lige springes lidt på lille Pan. Han var bare rigtig sød, men også rigtig tændt :-D og fik da også lige to små kådheds bukspring hehe.. Jeg sprang ikke særlig meget på ham da det er lang tid siden han sidst havde sprunget men han kom da op på LB. højde... (Mors dejlige pony {>) Elsker ham bare rigtig meget...

Lige en lille collage af ham.




Tavshed er et mærkeligt sprog kun få kender.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder fedt...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2004 21:25
-men søde Shakira, du sprang ikke uden opsyn, vel?!?
Husk at passe på dig selv!
Tine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nope selvfølgelig ikk..
Forfatter: 
Dato:  21-09-2004 11:51
...Min mor var der og så på og rettede mig!!

Der er også en regl ude i klubben om at man ikke må springe uden at der står en voksen på jorden..
Også skal man selvfølgelig have hjelm på :-D


Tavshed er et mærkeligt sprog kun få kender.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt sted!
Forfatter: 
Dato:  21-09-2004 12:01
Det er godt at høre! Det er ikke alle steder der er tænkt på det, eller at folk retter sig efter det.

Tine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2004 22:28
..Men det gør de heldigvis her..

Jeg har også været ude for så mange uheld at jeg aldrig kunne finde på at springe uden opsyn eller ride uden hjelm osv.


Tavshed er et mærkeligt sprog kun få kender.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider