Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Løs sko og stævne
Forfatter: 
Dato:  21-05-2004 16:05
Ja, hvor er det typisk!!

Imorgen skal vi starte distancestævne i Hedeland og Talullah havde lige fået fine nye forsko på.
Da jeg så kommer derud idag kan jeg mærke og høre at den ene lyder løs :-(

Den er ikke meget løs - højst to millimeter har den rykket sig løs bagtil. Men det er nok til at man kan høre det og at den kan vrikke lidt.
Jeg har prøvet at ringe til min smed men han svarer ikke :-(

Der står godt nok i starthæftet at der vil være en smed til stede, men kan man regne med at han lige har tid til at ordne sådan noget som en løs sko? Og kommer det til at koste noget?
Jeg har jo aldrig startet før og aner ikke hvordan det hele foregår...

Og sker der noget ved at ride alligevel?
Den er jo ikke meget løs og slet ikke skæv.

Tina & Badullen

0
0
Svar på denne tråd

Få det ordnet.......
Forfatter: 
Dato:  21-05-2004 17:44
Ring evt. din egen smed - og vræl i telefonen at du skal til stævne. Det plejer at virke udemærket ved min smed, da Medoc 2 ude af 3 stævner "lige" smider skoen dagen før et stævne :-D

Problemet ved distanceridning er, at dyrlægerne bla. også tjekker at skoene ligger fast ved lige at vrikke i dem. Så er den løs har du et problem.

Ring evt. ud til stævnesekretariatet og hør om du kan få slået en sko fast. Smeden er jo til stede, og om morgenen før start er der jo ikke "tonsvis" af heste, som har smidt deres sko ;-DSå kan du evt. lave en aftale med dem om, at du kommer kl. 08 og får lagt skoen fast.

Om det koster noget ved jeg faktisk ikke ?

Held og lykke på distancen - og hvis du ser Susanne med Prins, så held og lykke til hende også ;-D

MVH charlotte
0
0
Svar på denne tråd

det samme
Forfatter: 
Dato:  21-05-2004 19:32

Det samme skete for mig for nogle uger siden. Ring til stævnesmeden og fortæl hvornår du skal ride, så skal han nok hjælpe med at få skiftet skoen inden i skal starte. Jeg gav 100 kr for det. Men husk at ringe i dag.
Held og lykke.

Mvh Anne
0
0
Svar på denne tråd

Har ringet...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2004 22:09
Jeg ringede fluks til sekretariatet og snakkede med Alice. Hun sagde at jeg bare skulle melde det når jeg meldte til start imorgen så ville smeden ordne så hurtigt som muligt.

Heldigvis ankommer vi i god tid da vi skal ride derud og der er lidt over en time fra dyrlæge til start så mon ikke vi når det...

Til Charlotte: Jeg skal nok hilse fra dig :-) Hvis vi er heldige kommer hun i mål lige før os så vi lige kan få en hyggedrik og snakke om ridtet.

Ihh, jeg har sommerfugle i maven nu *GG*

Tina & Badullen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider