Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

vægt træning?
Forfatter: 
Dato:  16-05-2004 18:22
jeg har gået om funderet lidt over ideén med at sætte vægt på hestens ben, og lade dem gå med det så de for flere muskler. Jeg har en unghest i træning, og er selvfølgelig igang med muskelsætning. jeg har hørt andre gøre det, men vil gerne lige høre jeres mening. :-P
0
0
Svar på denne tråd

er det lovligt ??
Forfatter: 
Dato:  16-05-2004 20:51
?????? er det lovligt ?
Mvh Randi og Sille.

Vi er en milliterry"gruppe" i acceleration :-D

www.smanti.webbyen.dk - et besøg værd :-D

Tab og vind med samme sind "hvis du taber er det ikke hestens skyld"
0
0
Svar på denne tråd

ja......
Forfatter: 
Dato:  16-05-2004 21:29
ja, jeg har set flere gøre det(det betyder selvfølgelig vis ikke det re lovligt), men jeg må indrømme jeg også tænker i de baner. men når det kun er 250 gr på hvert forben, er det jo ikke meget anderledes end hos de islandske heste...
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-05-2004 21:36
Det synes jeg virker meget unaturligt...
Mvh. marie
0
0
Svar på denne tråd

Prøv at spørge.....
Forfatter: 
Dato:  16-05-2004 22:07
inde på islænderforum, de har vist haft nogle diskussioner for og imod "vægt-træning".

Jeg har også selv tænkt i de baner på et tidspunkt, men blev stærkt frarådet det. Det skulle være meget belastende for hestens sener, led og ligamenter - og det sidste jeg ville ønske mig er at stå med en skadet hest.

MVH Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Uha-uha
Forfatter: 
Dato:  16-05-2004 22:13
Det ville jeg ikke turde.

Det er den måde, at Hackney-heste og -ponyer blev (bliver?) trænet på. - I ved, de engelske køreheste og -ponyer, der gik (går?) med meget høje benløft.

Den eneste virkning, man får er et overdrevent højt benløft, og man får IKKE trænet de muskler, som bruges til fremføring, bæring eller afskub.

Mit råd: Drop det.

Hilsen Linda.

Hellere tænde et lille lys end at rase over mørket!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider