Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

hestesvømning
Forfatter: 
Dato:  02-04-2004 16:34
Har forgæves prøvet at finde noget om hestesvømning på sjælland da min dejlige hest på snart 5 har haft problemer med ryggen og det vil gavne ham med svømning, men er det totalt umuligt at finde nogle steder på sjælland hvor man kan gå til svømning med sin hest??? :-(
Jeg kan ikke sidde her på computeren længere end til kl 17 men jeg er desperat og hvis i ved noget må i gerne skrive til mig på min mail som er:
stinepigen_1@hotmail......jeg vil være så meget taknemlig hvis der var nogen der kunne hjælpe mig.

Knuz fra Stine
0
0
Svar på denne tråd

Hugget fra hesteforum
Forfatter: 
Dato:  02-04-2004 18:22
Dette indlæg er sakset fra hesteforums nyheder.

[09-03-2004]

Lagt på nettet af: Ulrich Nedergaard

Svømmehal til konditionstræning og genoptræning af
Nu åbner de snart for vandet

Om en månedstid regner bygherrerne Birgit og Flemming Svendsen med at kunne åbne for vandhanen og fylde det store bassin i Sjællands første svømmehal til konditionstræning og genoptræning af heste efter skader, på Barthahus Ridecenter i Kokkedal i Nordsjælland.

Det sidste halve år har arkitekter og håndværkere arbejdet nærmest i døgndrift på at færdiggøre det enorme bassin, bygge rensningsanlæg, så vandet kan holdes bakteriefrit, og er i øjeblikket i gang med at installere tørrebokse med varm luft og solarie plus løbebånd og til hallen er knyttet dyrlæge og terapeut.
Udenfor er der gang i anlægning af parkeringspladser og Barthahus cafeteria får også en omgang, så kunder og hesteejere har mulighed for en forfriskning

Håber du kan bruge det!

Hilsen Helle og hypperne

www.montanas-schiela.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider