Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Forskellen mellem klub og distriks.
Forfatter: 
Dato:  22-06-2003 20:20
Hejsa!!

Min hest er omkring de lb/la niveau, på klub, men ville gerne op at starte noget distriks...
Så jeg ville høre. hvad kræves der mere på distriks plan end på klub.. Ville min lille hest have en chance??

Lige et billede af ham.

Håber i kan hjælpe.. :-)

Hilsen marlene

Endelig nye billeder af willie på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! :-)
0
0
Svar på denne tråd

Hård konkurrence!
Forfatter: 
Dato:  22-06-2003 21:43
Forskellen er nok at det er der de "store" ryttere og rider! Og så er der MEGET mere hård konkurrence! Jeg venter nok et stykke tid endnu indtil han kommer til at gå 100 % stabilt, ikke glor osv.!
(Og selvfølgelig til han er kommet sig efter skaden :-D)
Mvh. Bettina(Macay)
If you can dream it, you can do it ;-)
Citat: Walt Disney

Præsentation redigeret d. 16/4-03 med en masse ny tekst
0
0
Svar på denne tråd

Go For IT!!!
Forfatter: 
Dato:  22-06-2003 22:09
Vil jeg sige.. Jeg er selv lige begyndt på distrikt plan, og ja der er MEGET konkurrence men tænk hvor godt du får det, første gang du vinder en klasse på distrikt plan!
Jeg vandt for eks. min første klasse på distrikt plan igår (lørdag d.21), og det er kun mit andet distriktm stævne, så jeg var så stolt af mig selv, men osse hyppen!! ;-D
Jeg vil sige, prøv det, det er jo osse en kanon oplevelse!

;-D ^~~VrinZk, Nina~~^ ;-D
&, så min super dejlige springponZe, MizZ Flicka!
Ta' et kig på min, præZ, der er billeder af mig og skøndheden, MizZ Flicka! (y)
¤Rigtige ryttere rider spring! Men rigtige ryttere rider også fordi de kan li' det!¤
0
0
Svar på denne tråd

Helt klart.
Forfatter: 
Dato:  22-06-2003 22:19
der er meget mere konkurrence på ditriks end på klub, og har klaret mig indtil videre rimeligt godt på klub, satser ikke på at vinde til ditriks, men får at få erfaringer på ditriks plan, da han er en super hest at have med rundt omkring

Til therider... Tillykke, det var da flot..

Glæder mig bare til at kunne ride lidt mere konkurrence end jeg gør nu.. det bliver først til næste sæson, men skidt pyt, alt ting tar sin tid....

Hilsen marlene

Endelig nye billeder af willie på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! :-)
0
0
Svar på denne tråd

Måske ....
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 14:05
Ikke nok med at konkurrencen er hårdere, men ofte er det andre dommere.

Du skriver lille hest, så jeg kiggede lige i din præsentation: Desværre kan rigtig mange dommere kun lide store heste.

Jeg var tilskuer til et stævne og hørte en i publikum sige: "Se der kommer en sød, lille damehest".
Den var over 170 cm!!

Men lad dig ikke skræmme væk - for mange dommere kigger også på hvordan hesten går.

Men har du fået høje point i klubklasser, så kan du ikke være sikker på at få det i distriktklasser. Mange dømmer simpelthen meget mildere til klubstævner, for at alle kan og har lyst til at deltage. Dersværre er der også nogle klubdommere, som ikke er så dygtige og derfor dømmer lidt forkert - men den slags findes også til distriktstævner.

Og vær forberedt på at skulle starte mod professionelle ryttere - og så er det svært at vinde.

Men der er egnetlig kun 2 måder at finde ud af det på: Snak med din ridelærer og prøv. (Og vær nu ikke ekstra nervøs første gang - for ridningen er den samme og så meget finere er det heller ikke).

hilsen jan
0
0
Svar på denne tråd

og forholdene burde være bedre
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 16:08
og selve stævneforholdene burde/er ofte bedre til C stævner end til D stævner.

Og ja der er flere i klasserne og dommerne skal være uddannet.

prøv det, du kan jo altid vende tilbage til D-stævner efter et par forsøg hvis du ikke er tilfreds med bedømningen.

Karina.
0
0
Svar på denne tråd

ja..............
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 16:47
jeg vil helt klart prøve det når min hest er klar til det..... :-)

det er jo en god erfaring at få..

Hilsen marlene

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har startet C-stævner
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 19:53
i nogle år nu og vender nok aldrig tilbage til D-stævner.
Tog sidste år et D-stævne og gud hvor var det hele uorganiceret og man var godt nok ikke mange i hver klasse.
Jeg synes personligt det er en dejlig ting man er mange i hver klasse, da det giver en mindre chance. Til gengæld gør det fornøjelsenstørre når man så er placeret.
Og skønne Raimona har også været dygtig og har hevet en del rossetter med hjem i denne her sæson - det er jo dejligt.
Håber du tager chancen og som tidligere nævnt kan du jo altid vende tilbage hvis det ikke er noget..
Held og lykke med det...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider