Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Maxam kontra Hi-lite
Forfatter: 
Dato:  21-06-2003 15:20
Jeg vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med sadler af disse mærker, og hvilke.

Jeg har selv en "Hi-lite", men ville helst have en "Maxam" - som jeg nu også har mulighed for at købe.
(begge kombinerede)

Hvad er jeres meninger om disse sadler???

Vrinsk fra M og Vit

Katte er temmelig sarte skabninger, og de kan rammes af mange forskellige lidelser, men jeg har aldrig hørt om en, der led af søvnløshed

Sadel og andet udstyr til salg HER på min hjemmeside!
0
0
Svar på denne tråd

Nej til Maxam
Forfatter: 
Dato:  22-06-2003 02:23
Hej Malene!

Kender ikke Hilite, men kan bestemt ikke anbefale en maxam. For det første får du et meget dårligt sæde i den, men det er så hvad det er... men den ligger rigtig dårligt på alle (?) heste, med mindre du har en hest med meget lige ryg..... Køb istedet en vintec 16½" fx. for en glad hest og rytter.

KB.
0
0
Svar på denne tråd

10 dumme tegn
Forfatter: 
Dato:  23-06-2003 15:22
maxam har jeg en kompi sadel af, den sidder jeg rigigt godt i men jeg er ikke sikker på at de ligger lige godt på alle heste.
jeg vil heller have en wintec 500 igen da dem sidder jeg bedst i men men men man skla også lige have råd til sådan en igen. så det blev til en brugt maxam sadel.

mvh
Sandra.W.

Jeg søger efter min gamle DV hoppe BOLETTE hun er ikke brandmærket men med papire efter Sultan og Opal. hun er ca 161 i stg brun med fire sokker. 22år. kender du hende eller ejer hende så kontakt mig.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider