Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 TREC - nogen her inde, som rider det?
Forfatter: 
Dato:  21-01-2019 01:41

Hej alle HN'er

 

Det er nogle år siden jeg sidst har skrevet her inde.

 

Har lige nogle hurtige spørgsmål til jer.

 

Er der stadig mange som finder info her eller bruger i andre medier, så som facebook?

 

Nogen som har interesse for TREC?

og er rider i det?


Mvh,

Maria

 

Med Ponyen "Moremoney Magneto"

Dressur - Spring - Military - TREC

0
0
Svar på denne tråd
 
 TREC rytter
Forfatter: 
Dato:  21-01-2019 16:20

nogle af os der rider TREC deler info herinde :)

 

Billede

 

Billede

Synes det ville være fedt med lidt mere trænings/vidensdeling omkring TREC herinde.

 


Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå, Svensen....
Forfatter: 
Dato:  23-01-2019 00:27

Nå, Svensen, så fandt jeg et sted hvor du er online

 

Vi to må vel bare sætte gang i TREC her på HN.

 

Kan lige sige at jeg har talt med Niamh fra Irland omkring deres TREC stævne i Bededags ferien, og der er mulighed for at låne heste der over.

Hun vil sende mig nogel af deres kort, så vi kan øve lidt hjemme fra.

Billede

 

Har aftalt med Ingrid Helmes at hun kommer d. 30.-31. marts og giver kursus, så hold lige den weekend fri.

 

Håber der er ander her inden som er intersseret i TREC

 


Mvh,

Maria

 

Med Ponyen "Moremoney Magneto"

Dressur - Spring - Military - TREC

0
0
Svar på denne tråd
 
 wau en mulighed
Forfatter: 
Dato:  24-01-2019 09:22

Det er så lige oveni 18. maj hvor jeg på ingen måde kan....

Men håber der er nogle som tager til Irland og får en FEEEED oplevelse! - jeg er helt sikkert frisk en anden god gang - det er jo både en fed oplevelse og SUPER træning!!

 

 

meen må da sætte kryds i kalenderen til slut marts hvis Ingrid kommer :) - det var super fedt sidste gang - selv på pletmåsen :) :) :)

Kan varmt anbefales til andre også!


Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 træning
Forfatter: 
Dato:  24-01-2019 14:53

Vi prøver at huske et kort når vi rider skovture, for at træne POR delen - dog synes jeg det er svært at have fokus på både kort og ridemakker samtidig - det er der nok ikke anden løsning til end at træne alene :)

 

På den anden side er det også god træning at kunne holde fokus på kortet selv om man rider sammen med andre :) - det sker jo jævnligt under POR at man slår pjalterne sammen med en anden på kortere eller længere stræk.....

 


Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 TREC Kursus i marts
Forfatter: 
Dato:  14-02-2019 11:18

Der bliver afholdt TREC kursus d. 30. og 31. marts i Ishøj, hvor Hollandske TREC træner Ingrid Helmes og underviser.

 

TREC kursus ved Ingrid Helmes - 2 dag kursus

Ingrid er TREC træner, international TREC dommer, og har flere gange redet både EM og VM.

Kurset vil være på engelsk (vi hjælper hinanden med at oversætte, når der er behov)

Dette kursus henvender sig primært til dem, som gerne vil ride T20 eller højere, DRF mesterskab i TREC eller internationalt TREC.

Indhold:

POR teori: Uden hest

Kortlæsning og rutetegning.
POR øvelser til fods.
Kompastræning og koordinattræning


POR og PTV: Med hest
POR: Træning af afstandsbedømmelse under POR
Basis: POR i praksis med øvelser i området.
Øvede: Kompas og koordinattræning
PTV træning for alle, man skal kunne ride sin hest på åbent område under kontrol.

Også uden hest - lavere pris.



Pris:
1. POR teori + kompas og koordinattræning uden hest: 450 Kr. inkl. frokost.

2. POR og PTV + kompas og koordinattræning med hest: 450 kr. inkl. Frokost og baneleje

3. POR og PTV uden hest: 250 kr. inkl. frokost



Der er mulighed for at sætte mindre paddock op på græsspringbanen, husk hegn og el-hegn.
Der er også mulighed for at slå telt op til overnatning for dem der kommer langvejs fra.
Dette er gratis.



Kurset gennemføres ved mindst 10 tilmeldte.
Tilmelding er bindende.


tilmelding via mail til trec.maria.rasmussen@gmail.com

Betaling via enten mobilepay 40846556 og konto 3326-3326739790

Husk at skrive hvilken hold man skal tilmeldes op.


Mvh,

Maria

 

Med Ponyen "Moremoney Magneto"

Dressur - Spring - Military - TREC

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trec stævne i Gribskov(Nordsjælland)
Forfatter: 
Dato:  09-05-2019 17:48

Velkommen til GRIBSKOV TREC EVENT 2019

 

Græsted og Omegns Rideklub inviterer til et brag af et TREC stævne d.29-30 juni, som vi håber får så meget opbakning, at det kan blive en årlig begivenhed.

Vi tilbyder klasser til alle, og håber vi får en kanon weekend med masser af TREC, ridning, hygge, godt vejr og socialt samvær.

Vi afholder stævnet over 2 dage, dels fordi det er nødvendigt til de høje klasser og dels fordi vi rigtig gerne vil styrke det sociale sammenhold blandt ryttere, dommere og hjælpere ved at der bliver overnattet på stævnepladsen. Vi håber, at rigtig mange af de startende (og deres familier) vil campere på stævnepladsen fra fre/lørdag til søndag. Prisen for campering er sat så lavt, at det dækker udgifterne til toiletpapir og rengøringsmidler (og ikke for evt. leje af toilet-/badvogne).
Vi håber også, at dommere og andre hjælpere med deres familier vil overnatte på stævnepladsen.

De lave klasser afvikles søndag, så der for publikum er en masse at se på, da alle klasser vil have både MA (gangartstest) og PTV(forhindringsbane) denne dag.
Lørdag tilbydes PTV træning for ryttere der rider alle tre faser om søndagen.

Vi vil sørge for der er dejlig mad at købe på stævnepladsen. Aftensmaden lørdag bliver ekstra festligt for at hylde de mange frivillige der stiller sig til rådighed som dommer eller hjælper. Middagen er gratis for dommere og hjælpereJ

Vi glæder os til at se jer

 

Mange hilsner Stævneledelsen

 

se mere på DRF og FB Gribskov trec event 2019

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gribskov trec
Forfatter: 
Dato:  09-05-2019 17:55
Jeg er tilmeldt, håber der vil komme mange flere tilmeldinger. Så vi kan få et mega godt stævne ?

Mvh,

Maria

 

Med Ponyen "Moremoney Magneto"

Dressur - Spring - Military - TREC

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gribskov TREC
Forfatter: 
Dato:  09-05-2019 20:13

Det er vi også!!! - camping og det hele!! - er sikker på at det bliver super hyggeligt.

Billede

 

Billede

 


Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ej hvor fedt,
Forfatter: 
Dato:  09-05-2019 21:49

at høre I er tilmeldte spred gerne budskabet mhs til stævnet.

Vi er tre fra min stald som også tilmelder os, men så fandt den ene ud af idag da vi skulle tilmelde os, at hun ikke kunne oprette sin hest på DRF's hjemmeside. Så hun har lige fat i nakken på Seges

men ellers er vi også klar og træner på livet løs

jeg er ret sikker på der kommer flere tilmeldte på som dagene går, kan allerede se der er kommet 1-2 tilmeldte fra igår til idag.

Det skal nok blive super spændende stævne i naturskønt område og så fedt at man har mulighed for at campere til billige penge.

Glæder mig så meget

0
0
Svar på denne tråd
 
 TREC er hygge på høj plan
Forfatter: 
Dato:  10-05-2019 00:16

TREC er hygge på høj plan og en god del konkurrence.

 

Her er lige et billed fra weekendens TREC stævne.

Billede

 

Jeg er måske lidt meget tosset med TREC, jeg rejser til Irland i næste uge for at ride TREC stævne.

Næste mdr. går turen til Jylland.

Juli måske til Tyskland og August håber jeg turen går til Skotland.

September står den på DRF-mesterskab i Bernstoffparken.

 

plus div. danske stævner, hvad der nu bliver afholdt

 


Mvh,

Maria

 

Med Ponyen "Moremoney Magneto"

Dressur - Spring - Military - TREC

 

www.facebook.com/MoremoneyMagneto/

1
0
Svar på denne tråd
 
 MR.Heste
Forfatter: 
Dato:  11-05-2019 09:56

wow det må koste dig mange penge at rejse sådan rundt til de forskellige trec stævner men fedt at du har muligheden for at komme rundt i verden og i Danmark

Min veninde gør sig også i Trec herhjemme og i udlandet. Jeg tror bare nøjes med at blive herhjemme det er min trygge base.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider