Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Nye jordarbejde øvelser?
Forfatter: 
Dato:  25-11-2017 13:51

Hej. Jeg har brug for nogle nye lege/øvelser til at lave med min hest. Han er rigtig klog, så det skal gerne være noget der er lidt udfodrende og tager tid.

Vi har lavet de syv lege. Dem er han gode til. Der er ikke så mange ting til jordarbejde ude hvor vi står, så hvis i også har nogle ideer til ting man selv kan lave derhjemme, må i også meget gerne skrive dem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øvelser fra jorden
Forfatter: 
Dato:  14-12-2017 15:59

Hej Nicoline

 

Dejligt at høre, at du arbejder med din hest fra jorden. De syv lege er rigtig gode til at komme igang og når de kører for dig og din hest, er det kun fantasien der sætter grænser.

Du kan f.eks. tegne en cirkel i sandet og få din hest til at stå i den med forbene og så bruge pindsvine-legen til at dreje bagparten rundt imens forbene bliver i cirklen. Det samme kan du gøre omvendt med bagbenene i cirklen.

Du kan og bruge en bom og få hesten til at gå over med kun et ben og bakke tilbage, så to ben, så tre ben og så alle fire ben.

Det er nogle rigtig gode øvelser til at teste jeres 7 lege.

 

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg tilbyder meget billig undervisning i horsemanship, så tjek gerne min hjemmeside, hvis det har interesse. slotte1.wixsite.com/ca-horsemanship

 

Hilsen Charlotte

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider