|
|
| Muskelopbyggende tilskud hvilket ? |
| Forfatter:  |
bella123 |
| Dato:  |
28-02-2012 08:59 |
|
Hej vi er i gang med at uddanne og ændre ridestil på vores nye hest som bla. mangler mange muskler og skal tage på, hvilket muskelopbyggende tilskud ville i bruge. Har i evt. links til hvor man kan købe div. tilskudet i udlandet må i meget gerne skrive dette  Jeg har lavet en foderplan som indenholder : Equifirst Linamix omega 3&6 Equifirst Omega 3&6 Basic Nag fiberpiller Ølgær Green power Gold lucerne 10 kg wrap Electrolytter Basic E-amino
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Myoplast |
|
|
Skifte E-Amino ud med Myoplast, eller Myo+. Det virker og fungerer, vi bruger det altid i opstart af en unghest, eller op til kåringer, og mange af de proff. stalde jeg kommer i, både her i landet og Tyskland, der står det i foderrummet. Annette
Kvalitets avl af springheste Heste af super springafstamning sælges Se mere på vores hjemmeside Ung top springhoppe søger rytter til efteråret www.stutteritaldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har... |
|
|
gode erfaringer med arti sport fra globel medic. det kan fås billigere ved at bestille det i Holland. Og med Kompeet der snart har været debateret en hel del herinde...
Med venlig hilsen Louise Kløcker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mælk og soja |
|
|
Jeg er blevet anbefalet at bruge mælkeerstatning til køer sammen med sojaskrå. Dette er anbefalet af Le Tøllbøl, Osteopat og mangeårig opdrætter, jockey mv af fuldblodsheste. Har en veninde der tidligere har brugt det om vinteren på sin hoppe der var lidt svær at holde huld og muskler på når kulden satte ind. Jeg er først selv lige startet, så har ikke de store erfaringer endnu. Men det er ihvertfald noget billigere end alle de andre smarte produkter. Hvad der så kan tales imod aner jeg ikke, jeg er ikke foder freak, men bruger det der virker...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| muskelopbyggende |
|
|
Jeg har hørt gode ting om risklidolie. Der er bestilt et par liter hjem (det er billigere at købe i ½ l flasker til mennesker, end i 5 l dunke til heste..), men jeg har ikke testet endnu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Risklid |
|
|
Men er der ikke noget med at der er stoffer i risklid som er på dopinglisten? Det er jeg ret sikker på at have hørt til et foderforedrag for kort tid siden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffff |
|
|
E vitamin m. selen. Køb fx her www.anibio-pet.dk det er billigt og RENE produkter. Uden alt mulig tilsætningsstoffer/sukker som der bl.a er i E amino.
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| doping |
|
|
Det skal jeg ikke kunne sige om der er. Risklid er vel forholdsvis nyt som fodringsmiddel til heste. Jeg ville bare nævne det så man har chancen for at vælge det fra hvis og såfremt man er stævnerytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| risklidolie |
|
|
Absolut! Det ville være super ærgerligt at få en anmærkning eller dom bare fordi man fodrer med en olie. Det skal man afgjort være opmærksom på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efter 2uger |
|
|
Efter 14 dages brug med mælkepulver og soja er der klart forskel på min hoppe så jeg vil gerne anbefale!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mælkepulver og Soja |
bella123 |
16-03-2012 08:20 |
|
Hej Mette Tak for dit svar det lyder rigtig spændende,kunne du ikke skrive hvilke produkter du bruger og i hvilke forhold. evt. skrive din foderplan ned, så man kan se sammensætningen, det ville være en stor hjælp. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor forhandles og mærke:) |
|
|
Hvor forhandles mælkepulveret og skal man bruge noget specielt mærke og mængde?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Min dyrlæge skaffede mig noget der hed Zanabol. Det har virket super godt og der er til meget længere tid og det er billigere end alternativerne som myoplus og myoplast...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zanabol |
|
|
Super spændende! Kan se de primære aktive stoffer i zanabol er gamma-oryzanol, Kreatin og L-carnitine. L-carnitine finder man tilsyneladende meget af i mejeriprodukter, nødder, solsikkefrø og øl-gær, kreatin bidrager til den anaerobe energiomsætning og findes primært i animalske produkter, mens gamma-oryzanolen som tidligere omtalt kan findes i risklidolien. Kunne man måske opnå samme effekter med risklidolie, solsikke-olie eller et mælkeerstatningspulver og et kreatintilskud? Jeg kan se 3 kg. prerequine zanabol står til hvad der svarer til godt 600 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zanabol |
|
|
Jeg ved ikke om man opnår samme resultat men synes det var meget billigt i forhold til hvor længe sådan en bøtte holder - og i sammenlingning med myoplus og myoplast. Men mit eneste problem er at jeg ikke kan finde en ENESTE der forhandler det i Danmark? Og min dyrlæge har ikke mere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey mette |
|
|
hvor køber du mælker erstatning hvordan gives det og hva hedder det der findes flere slag ik og hvordan gir du soya skrå. og hvor meget daglig, mvh steph
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mælkepulver |
|
|
Beklager jeg ikke har svaret før har ikke lige haft tråden i tankerne. Mælkepulver kan købes hos foderstofforhandlere ring evt til dem først og få dem til at tage det hjem hvis ikke de har på lager! Det skal ikke være noget bestemt mærke bare det er det til kalve! Jeg giver 1dl mælkepulver +1dl sojaskrå opløst i 0,5l varmt vand! Dette afkøles og gives sammen med muslimåltid! Det virker super super godt! Min ser faktistisk ud, har hørt fra en herinde fra som har testet det også hin er også imponeret! Derudover har jeg en veninde hvis hoppe har fået det om vinteren grundet tab af huld også her med succes. Rådet har jeg fået af galoptræner og osteopat Le Tøllbøl som selv bruger det. Mælken koster ca700kr for 20 kg. Og ca 2-300kr for 6kg. Men når det sættes i fht mængden der skal bruges erfurt jo noget billigere end alt muligt andet! Min foderplan er ud over mælkeblandingen 2,2kg kirstinedals complete plus og minimum 10kg wrap! Dette gives over 3 måltider. Hoppen er 6års trakehner meget ædel af type på 162cm. Håber i kam bruge det ellers skriv PB da jeg ser det oftere end tråden her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| E-Vitamin |
|
|
Jeg synes nu det er lettest at give et tilskud som indeholder det hele. Har set horselab kører tilbud på den E-vitamin udgave med lysin, Selen, methionin og C-vitamin. Hørsholm Hestepraksis anbefalede denne til mig og den virker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mælkeerstatning |
|
|
Jeg har afprøvet mettes tip om mælkeerstatning i et lille stykke tid, og kan så tydeligt se en forskel på min hoppe! Hun er blevet rund og lækker og har fået muskler de rigtige steder... Hun har altid været til den tynde side, men kom godt efter det med fiberpiller. Men efter hun har gået med føl, har det været svært at få hende i god stand igen og jeg har prøvet en del dyre produkter der bare ikke hjælp! Er godt nok noget imponeret over hvor godt det mælkeerstatning virker  Kan slet ikke forstå hvorfor det ikke er mere udbredt? jeg vil ihvertfald helt sikkert anbefale det!!
Skønt broget hoppeføl efter xx mor, sælges til det rigtige hjem forvent. stg. 160-163. Kontakt mig for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvilke produkt har du brugt |
bella123 |
22-04-2012 12:01 |
|
Hej Det lyder jo fantastisk  Hvilke produkt har du brugt og hvor meget har den daglige har du givet pr. dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bodybuilder fra Spillers |
|
|
Vicky Mathiesen & fantastiske Dejó, & Kuhlmanns Liva. Billig Welsh bedækning 2012: Fronbach Hello Casanova Sponsored by Kopenhagen Fur - Sadelmager B. K. Rützou - HERI Ll. Haspeholm hestefoder - Kronborggaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tre ting som |
|
|
virker er myoplast, bodybuilder fra Spillers eller Build Up fra Dodson and Horell ! Alle dele gives som kur i en periode og ikke fast. Har personligt haft succes med alle tre dele til vidt forskellige heste. Held og lykke med det. Mvh Juliette
Bedækning tilbydes ved Shulay Gold Fever, EU-godkendt, kåret i PSA og kåret som DK's første og eneste sportsaraber-hingst. Desuden bedækning v/ Shaklan Ibn Saskatoon & Perseus. Kontakt for nærmere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg bruger blue horse e-amino.. jeg kan se en tydelig forskel på min vallak.. han har virkelig sat nogen muller.. han er redet længe uden rigtig at sætte muskulatur, men så efter et par md på e-amino har han virkelig sat muskler.. Kender en som bruger det på hendes unghest - hoppe og der er virkelig også en kæmpe forskel at se..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
Har i evt nogle før efter billeder er også frisk på at prøve mælkehalløjet 
A. Marie Petersen & Poppelgårdens Matrix
|
| Svar på denne tråd |