Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Har brug for
Forfatter: 
Dato:  12-04-2011 05:56

nogle gode råd


Jeg ved faktisk ikke om det er her jeg skal skrive mit indlæg, men kan ikke lige finde andre steder hvor det kan passe ind.


Jeg sider lidt skævt på min hest og giver selvfølige noget ubalance og giver lidt problemer, især på højre volte da jeg ubevist lægger mit venstre ben alt for langt tilbage og jeg derved får sværere ved at få styr på den udvendige skulder.


Er der nogel herinde der kender nogle rigtigt gode øvelser man kan lave på jorden og gerne til hest, som kan hjælpe mig til at blive bedre til at sidde lige på min hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med
Forfatter: 
Dato:  12-04-2011 12:04

en stor balancebold?


Du kan træne at køre uden hænder på din cykel - evt. køre på en ethjulet cykel (y) De kan fås til kun 300 kr :-)


Der går det ikke at sidde skævt ;-)


:-) fra NinA




2 Bokse (klik for at se annonce) i velfungerende lille selvpasserstald i 3330 Uvelse (mellem Lynge og Hillerød) - med god, oplyst ridebane, lille ridehus, lang træningsbane og lige ved siden af skov

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det oplagte bud...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2011 14:25

..er Mensendieck. Kropsbevidsthed og anatomisk korrekt holdning tager man med sig fra gymnastiklokalet ud i alle sine hverdagssituationer:

http://www.mensendieck.dk/


Tanja Sau



Der Vorteil der Klugheit besteht darin, daß man sich dumm stellen kann - umgekehrt ist es schwieriger!


www.ridakademisk.nu


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå, ja - hvis
Forfatter: 
Dato:  12-04-2011 14:45

du har råd til at 'gå til' noget, så vil jeg anbefale Alexander-teknik (y)


Det går simpelt hen ud på at gøre en lige (y) Og man bliver meget bevidst om sine skævheder...





:-) fra NinA




2 Bokse (klik for at se annonce) i velfungerende lille selvpasserstald i 3330 Uvelse (mellem Lynge og Hillerød) - med god, oplyst ridebane, lille ridehus, lang træningsbane og lige ved siden af skov

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dine ben
Forfatter: 
Dato:  14-04-2011 21:23

Det kan godt lyde for mig som om dit ene ben er længere end det andet. havde samme problem i en bomløs saddel, og det var bare at justere bøjlerne.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for
Forfatter: 
Dato:  20-04-2011 10:30

Jeres indspark .


De to teknikker i skriver om virker ret spændende. Det er nu ikke pengene der skal afholde mig, men mere om jeg kan finde nogle der giver træning i dem, hernede hvor jeg bor. Jeg har kigget lidt på dem begge og kan finde mange der praktisere det, omkring de store byer og nordsjælland, men når det kommer til sydsjælland kan jeg ikke rigtigt se om der er nogle.


Kan heller ikke udelukke at jeg måske har lidt forskel på mine ben i længden, men jeg har aldrig haft problemer der kunne antyde at jeg skulle have forskel på dem

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider