Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Dressurstald i Frankrig eller Spanien
Forfatter: 
Dato:  13-05-2010 11:55

Hej alle!

Jeg er en erfaren rytter der gerne vil finde en god dressurstald i udlandet som jeg kan arbejde i, til næste år. Det skal være et sted med dygtig underviser(e) og et sted hvor der bliver redet på hestens præmisser. Jeg vil gerne til Frankrig (eller Spanien).

Jeg har prøvet at søge på google på det franske dressurhold ved OL, uden held. Jeg er egentlig bare desperat på at finde nogle dygtige franske dressurryttere..

Jeg tænkte om nogen kan være behjælpelig ?! - Kender navne / stalde / hjemmesider ? Evt nogen der har erfaring med at arbejde i udlandet og vil fortælle om det? Især selvfølgelig folk der har reddet i Frankrig Vh Matilde :)

0
0
Svar på denne tråd

job sites...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2010 13:35

har du prøvet at søge på nogle forskellige jobsites? ((yardandgroom, careergrooms ect ect.)

Hvis jeg var dressur rytter, lidt yngre og havde en masse tid ville jeg nok elske sådan et job her; yardandgroom.com/jobs/spain/ baleares/dressage-groom/11600 Detlyder ret luxus for en ung pige :) ...og så på mallorca. ahh...(ved dog ikke om ridning er en del af jobbet.. )

Held og lykke med jagten. :)

Mvh.

L Nielsen.

Rytter/groom søges til international springstald i Italien.-se profil.!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider