Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Ridelygter
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 14:59

I disse tider burde der være et stort udvalg af ridelygter, men ak jeg har søgt vidt og bredt og finder kun refleksveste, dækkener m.m., men ingen ridelygter

Det er den model der sidder på rytterens ben jeg er ude efter. Man spænder den rundt om benet, og der er gul/hvide dioder fremadrettet og røde bagud. Man kan vælge blinkende udgave eller konstant lys.

Ved nogen hvor man finder en sådan????

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 18:21

ja sådan en har jeg også ledt efter, så jeg følger lige med. Har også undret mig meget over de er så svære at finde. Er det ikke stadig lovpligtigt at have en lygte, der lyser gult/hvidt fortil og rødt bagtil på, når man rider ud efter mørkets frembrud?

DEN NYE MODEL Wintec 2000 All round sælges! Næsten ikke brugt og med fuld garanti!

0
0
Svar på denne tråd

jnjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 18:34

Hej.... Efter lang tids søgen er det lykkeds mig endelig at fp fat i en ridelygte med dioder der lyser rødt bagd og hvidt forud. Jeg købte min i: Horze, Vallensbækvej 22A, 2605 Brøndby.

Men de kan også bestilles over nettet fra f.eks: www.stald-direkte.dk/shop/de-luxe- ridelygte-329p.html

Lygten er duper god og lyser meget kraftigt i mørket. Den er en lille smule dyr men jeg er rigtig glad for mit køb :D Kan varmt anbefales

?¿ Naundrups Alicia ¿?

0
0
Svar på denne tråd

Den er rigtig god
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 19:21

Det er jo præcis sådan en lygte jeg har, fik den i julegave forrige år, og den er SUPER god!

Overvejer faktisk at købe en mere, da det kan være praktisk at have en på hvert ben, hvis man fx gerne vil vende hesten rundt så den har front imod en kørende bil eller andet :-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 19:59

Fantastisk Ufatteligt de ikke sælges allesteder. God ide med at købe en til hvert ben - så dyre er de jo alligevel heller ikke. Jeg må straks få bestilt:)

DEN NYE MODEL Wintec 2000 All round sælges! Næsten ikke brugt og med fuld garanti!

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  22-11-2009 10:07

for hjælpen. Det var lige det jeg søgte. Jeg tænkte nok der var nogen her på HN der kunne hjælpe.

Venlig hilsen

Dorthe, nu snart med lys på......

0
0
Svar på denne tråd

Når snakken nu er..
Forfatter: 
Dato:  22-11-2009 10:43

.. på ridelygter, så har jeg lige et spørgsmål. Jeg har aldrig brugt en ridelygte (men burde sikkert ), og det der afholder mig fra det, er tanken om hestens syn.

En hest ser jo også bagud - det må da være enormt ubehageligt for den at glo lige tilbage i en tændt lygte?

Hvordan undgår I at blænde hesten?

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

hestens syn
Forfatter: 
Dato:  22-11-2009 11:25

nu går hesten jo ikke hele tiden og kigger bagud, så jeg vil ikke mene at de skulle blive blændet......har redet med pandelygte og blinkende refleksvest og det sagde Pipa intet til. og jo hun blev i starten bange for lyskeglen fra pandelygten, men det var også 1 gang hun var ude og ride i mørket.. .men ellers ingen problemer..så jeg tror ikke de bliver blændet af at vi har lys på....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider