Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

IBOP (frieser)
Forfatter: 
Dato:  21-09-2009 15:45

Jeg har været til kåring med Karel i weekenden. Han blev optaget i stambogen, men ingen præmie desværre. Er der nogen mening i at stille ham til en IBOP. Kan han evt blive ster den vej?

Jeg er fuldstændig forvirret over alle de frieserudtryk

Fik af vide efter kåringen af et par løbere, at de synes han var meget bedre end dommerne mente. Ikke at det gør nogen forskel, men tænker bare over, om jeg kan forbedre hans resultat gennem IBOP???

0
0
Svar på denne tråd

IBOP test
Forfatter: 
Dato:  21-09-2009 17:09

Hej

Jeg ville kontakte Jørgen og Heidi Jørgensen fra Als af, du finder deres e-mail og tlf nr på dansk frieserforbunds hjemmeside.De er frieseravlere og har en enorm viden hvad du skal gøre. De har hjulpet mig meget indenfor frieserverden.Pøj pøj

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-09-2009 17:40

Tak, det vil jeg da prøve.

0
0
Svar på denne tråd

Prøv at
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 23:57

kontakte Dansk Frieser Forbund, de er super søde og kan helt sikker hjælpe dig med var på alle dine spørgmål

Mvh. Karina

Super smuk 3 farvet brunbroget Irish Cob hoppe sælges (Lady Lasarfhiona), Se min præsentation

Velholdt hus på Sjælland (Store Heddinge)på landet sælges uden ejendomsmæglergebyr, ring for info.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider