Ja ja, brokke sig kan man jo altid, men læs lige og giv så din mening om ikke jeg har bare lidt ret 
Jeg har jo denne her 1½ års hoppeplag, som mildest talt har en ret damp-agtig mor
. Det betyder jo som følge heraf, at det altid er med en vis spænding når ungen udsættes for nye/svære ting - om hovedet er med den eller om den vælger samme udvej som MOAR, nemlig panik og flugt
...
Ak og ve - den er nøjagtig lige så irriterende hurtig som sin mor - HELDIGVIS på den fede måde
!!! Hun er ellers bestemt ikke en død kamel, der er masser af humør, vilje og selvsikkerhed i damen - så tændingen er jeg slet ikke bange for at hun mangler
.
Trailerlæsning: 10 min så var hun selv vadet op...(selvom den trailerfobiske mor torskede rundt på folden lige ved siden af mens hun skreg "Du går bare ikke op, den ÆDER dig!"
Dækkenpålægning: "So what - det har jeg da set mor få på..."
Smed: Thja, hun mistede balancen en gang og stod ellers mussestille...
Klippe øre osv.: "Gider du ikke lige tage det neden under hagen på mig også?"
Blive vasket: "Øh hallo - regn i fastere form, hvornår er det blevet farligt???"
Nytårsaften (de bor midt i virvaret): Lillepigen sov fra det...
Longering: Lykkedes i første forsøg på begge volter i både skridt og trav (2 min så gad JEG ikke mere
)
Skrothandler som hentede jern 5 meter fra folden: Hun vendte sig om, kiggede og sov videre...
Hun har ALDRIG været "trænet" til nogen ting - man beder hende gøre det og så siger hun bare "Ja da det kan jeg da godt hvis du synes". Mig som ellers var NOGET spændt på om Faxa´s mildest talt sære ideer fik indflydelse - så nu er der ingen grund til ikke at ifole hende igen! Miljøet betyder åbenbart mere en genetikken lige i det her tilfælde...
Men tilbage til problemet:
Hvad fa´en skal jeg finde på så jeg for alvor kan få testet hendes temperament
- forslag modtages!
Til sidst lige et billede af problembarnet:

Trine (Faxa)