Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Stævne-nybegynder
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 16:29

Jeg red meget som barn, men kom kun til småstævner på min egen rideskole (privat). Nu er jeg så småt startet op igen og har da også købt en skøn hest, som jeg får masser af hjælp til af min underviser. Men hvordan er reglerne? Jeg kan se man skal have rytterlicens for at starte stævner, men er det alle typer? Hvad med distance fx? Og lokale klubstævner, er det her nødvendigt at have licens? Hvordan kommer jeg lettest igang med rytterlicens når jeg nu ikke rider i en klub, men på et privat sted?

Sidst men ikke mindst, hvad er et hestepas???

På forhånd tak for svar :-)


Mvh en nybegynder

0
0
Svar på denne tråd
 
 stævner
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 09:57

Hejsa

Vedr. licens så skal du først have det når du starter distiktstævner og derover, så du kan sagtens starte klub- og regionsstævner uden.

Vedr. distance så ved jeg ikke om du skal have licens.


Rytterlicens tager man gennem en klub i DRF, har du tidligere taget det der hed ridemærker før, kan du tager rytterlicensen direkte, men ellers skal du have taget det der i dag vist nok hedder ryttermærker.

Men god fornøjelse med stævnerne


mvh

Mie


med Fadligt ox og Dagirr ox samt Rixion kwpn!!!


Bedækning tilbydes af OX-araber, af ren polsk afstamning og SCID-clear, se mere på min præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 20:17

Tak for hjælpen. Ved du om der findes en oversigt så man kan se hvilke klubber der afholder rytterlicensprøven og hvornår?

0
0
Svar på denne tråd
 
 kontakt dit distrikt
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 08:02

hvilket distrikt er du fra? kontakt dem og hør hvornår der er prøver.....eller snak med din underviser som sikkert ved det


men læg da ud med klubstævner så du aknnse om du staidg har blod på tanden til c-stævner, ellers er der jo igen grund til at atge kurset.


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider