Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

med el. uden pastron
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 11:42

Hej..

jeg har læst lidt på reglemenget.. og har jeg forstået det korekt at det ikke bare er nok med hvid skjorte og krave.. ?

på forhånd mange Anne

(undskylder mit dumme spørgsmål ;) - men jeg er bare en spring rytter der er bleven bidt military og det indebærre Dressur og det er faktisk rart ) :)

0
0
Svar på denne tråd

Det kommer vist an på...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 12:10

Niveauet af stævner

Jeg er også udpræget springrytter der primært synes at hagesmækket er totalt til gene og hører 1700 tallet til.. Flot ser det da ud - PÅ DE ANDRE

De klubstævner (D) jeg har været til har været i alm. hvid højhalset t-shirt (dem til stævnebrug med stretch) UDEN noget tingeltangel klistret på... Og det har aldrig været kommenteret. Så længe det er tilladt foretrækker jeg at kunne ånde frit og har jeg brug for at få tørret næsen bruger jeg en kleenex ;)

Andis Klipper / 1½ hestes trailer udlejes i kortere perioder (Vestegnsområdet)

www.nallino.dk/Udlejning.htm

0
0
Svar på denne tråd

Reglementet foreskriver...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 15:26

... hvid sjorte med slips/plastron - men jeg har altid holdt mig til de almindelige stævneskjorter med et ekstra, stift kravestykke, og det er aldrig blevet kommenteret.

Jeg har dog aldrig startet andet og mere end L-klasser ved D-stævner, så det er da muligt at jeg ville have fået bemærkninger, hvis jeg havde sneget mig op på et højere niveau ;)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Har du fjordhest? Er du under 18? Se TIKA Junior Cup

0
0
Svar på denne tråd

Distriktsstævner
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 13:29

Jeg har fået en advarsel over ikke at starte med plastron i springning på en dag hvor det var ca 40 grader......

0
0
Svar på denne tråd

grænsen..
Forfatter: 
Dato:  15-07-2008 15:16

Går vel mellem D og C stævner? Dommerne holder vel mere på reglerne til distrikstævner for jeg har aldrig oplevet (hverken dressur eller spring) at det er blevet påtalt i distrikt 1.

Til gengæld har jeg oplevet at springe i jakke til flere klubstævner til trods for hedebølgen tidligere i år... Hvor nogle omvendt har været til distriktstævner hvor dommeren har givet "dispensation"

Andis Klipper / 1½ hestes trailer udlejes i kortere perioder (Vestegnsområdet)

www.nallino.dk/Udlejning.htm

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-07-2008 22:35

hmm ved det faktisk ikke, jeg har lige købt et kl slips istedet for min plastron da jeg ikke bryder mig om at ride med sådan en.

Hest sælges, evt bytte med god sadel eller heste trailer.

www.123hjemmeside.dk/gypsyhorse

0
0
Svar på denne tråd

sådan...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2008 00:15

som jeg læser reglerne for DRESSUR, så skal man ride med plastron. (til d-stævner kan der være mere lempelige lokale regler)

Så med mindre dommeren siger god for det, så skal hagesmækken monteres

Spring er reglerne anderledes men det ved du jo

Anne

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-07-2008 20:45

efter reglementet skal du ride med det i dressur - det har jeg også altid gjort ..

til gengæld gør jeg aldrig i spring - der rider jeg kun med den ekstra stive krave der er på skjorten ..

JG

- underligt at du har det! , der har jeg ALDRIG, om det så har været klub, distrikt eller landsstævner..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider