Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Min hest løber i spring!
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 08:43

Jeg har et problem!! når jeg springer på min hest, så bliver hun vildt ophidset nogen gange... og til undervisning efter at jeg har sprunget, så skal jeg bruge lang tid for at få hende fra galop til trav/skridt. hva´ skal jeg gøre ved det?

0
0
Svar på denne tråd
 
 dressur
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 10:10

Hej


Tror at løsningen er en masse dressurtræning..og så måske stille springningen lidt i bero


Øv en masse overgange og tempovekslinger - skridt - trav og galop.


Din hest skal gå afslappet og roligt i alle gangarter og skal reagerer på fine hjælpere.

Når den kan det, kan du begynde at springe den en smule, men den skal stadig lade være med at hidse sig op og være lydhør også på springbanen!


Hilsen


Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 dressur
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 10:11

Hej


Tror at løsningen er en masse dressurtræning..og så måske stille springningen lidt i bero


Øv en masse overgange og tempovekslinger - skridt - trav og galop.


Din hest skal gå afslappet og roligt i alle gangarter og skal reagerer på fine hjælpere.

Når den kan det, kan du begynde at springe den en smule, men den skal stadig lade være med at hidse sig op og være lydhør også på springbanen!


Hilsen


Anne

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider