Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 søger hjælp til military/cross country
Forfatter: 
Dato:  20-05-2008 22:01

Hej alle. (:

jeg står i den situration at jeg skal til England og ride her i sommerferien, og har lige modtaget programmet og der skal jeg nogle af dagene ride military! og det har jeg ALDRIG prøvet før.

Ville gerne prøve at ride det lidt med min egen hest - men heller ikke træne ham op til det, da det ikke er det jeg ønsker med ham :)

Men ville bare høre hvordan jeg kunne "øve" mig med ham, hvad springene hedder og hvor høje de ca. er. (: ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv dette
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 14:05

Hej..


Gå ind på whttp://www.rideforbund.dk

under dicipliner -> military


Der kan du læse alt, hvis du vide vide noget mere om selv springene, skal du nok læse military relementet, som også findes på rideforbundets hjemmeside..


Military er en fantastisk sport, hvor heste velfæren er i top!

Passir Military eller lign. købes!


Heste amatørklipper i midtjylland

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider