Hej alle. (:
jeg står i den situration at jeg skal til England og ride her i sommerferien, og har lige modtaget programmet og der skal jeg nogle af dagene ride military! og det har jeg ALDRIG prøvet før.
Ville gerne prøve at ride det lidt med min egen hest - men heller ikke træne ham op til det, da det ikke er det jeg ønsker med ham 
Men ville bare høre hvordan jeg kunne "øve" mig med ham, hvad springene hedder og hvor høje de ca. er. (: ?