Ja jeg synes det er på tide at jeg får styr på det her. Det er egentlig lidt pinligt jeg ikke ved det men..
Er der nogen som kan forklare mig hvad alle de LC LA osv står for? og hvilke rækkefølge er de i? Jeg ved godt at det er niveauet på dressur klasserne men hvad er hvad? og hvad står det for?
Synes simpelthen det er så pinligt jeg ikke aner det. Jeg kunne ikke engang finde frem til noget om det på dansk rideforbunds hjemmeside.
Så nu må jeg krybe til korset og spørge de kloge hoveder ude bag skærmene.