Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Genoptræning.
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 19:48

Hej :)


Jeg skal til at ride 2 heste, som har stået stille i 1 ½ år, og nu skal jeg så til at få lidt gang i dem igen ;)


Er der nogen af jer der har nogle ideer til hvad jeg skal gøre og hvor længe jeg skal ride dem. Jeg rengede med at trække en tur med dem første og derefter lige lade dem krutte lidt af i longetov, og derefter sætte mig op.


De har været på fold hver dag.


Jeg håber at hører fra nogle af jer :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 For ikke at gentage mig selv........
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 22:00

så henviser jeg lige til dette indlæg, hvor jeg også har svaret:

www.heste-nettet.dk/forum/3/314446/ 314446/


MVH Charlotte


Der var en, der var to, der var tre - Medoc, Nimmer og Piv.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider