Hej
LD bane A er ikke et officielt DRF program, men et som klubben selv har "strikket" sammen, så det varierer meget fra klub til klub.
Der skal du have fat i den klub der arrangerer stævnet og få det udleveret.
Selv om du rider hest behøver du ikke at ride på bane A - hvis klubben kun har bane B til rådighed kan du sagtens starte hest alligevel.
Men tjek med den arrangerende klub hvad det er for et program og om det er bane A eller B der skal rides på. - Det står normalt i propositionerne for stævnet
Hilsen
Anne