Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 LD baneA
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 13:42

Er der eventuelt nogen der kan hjælpe mig med at finde dressurprogrammet LD på bane A? Jeg kan kun finde det til bane B, men jeg rider hest og har så fået at vide, at jeg skal ride bane A...Er de måske tæt på at være ens? Jeg har ikke den store erfaring med stævner, men skal nu prøve med en ny hest...Håber nogen kan hjælpe mig. På forhånd tak...

0
0
Svar på denne tråd
 
 dressurprogram
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 13:47

Hej


LD bane A er ikke et officielt DRF program, men et som klubben selv har "strikket" sammen, så det varierer meget fra klub til klub.


Der skal du have fat i den klub der arrangerer stævnet og få det udleveret.


Selv om du rider hest behøver du ikke at ride på bane A - hvis klubben kun har bane B til rådighed kan du sagtens starte hest alligevel.


Men tjek med den arrangerende klub hvad det er for et program og om det er bane A eller B der skal rides på. - Det står normalt i propositionerne for stævnet


Hilsen


Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 13:54

Tusind tak for dit svar, jeg har ledt rundt på internettet og var efterhånden blevet en smule desperat. Jeg vil kontakte min klub. Igen - tak for hjælpen :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider