jeg har en sød fjordhest på 21 år, problemet er at hun er begyndt og ville løbe ligeud når jeg longerer hende og får hende i trav, starten går det fint, men efter et stykke tid, giver hun et stort buk og ville rende ligeud, det er ellers ikke noget hun har gjort før, ørerne er også bagud når hun gør det, måske der er noget som irreterer hende. Et andet sted hvor jeg longerer hende også der gør hun det ikke, ved ikke hvad det kan være. jeg longerer hende kun med et tov i grimen som regel, hun har også lidt problemer med værtrækningen, kan det have betydning. elle måske hun kan være i brunst, for så kan hun godt blive lidt fræk. hvad tror i