Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

longering
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 13:41

jeg har en sød fjordhest på 21 år, problemet er at hun er begyndt og ville løbe ligeud når jeg longerer hende og får hende i trav, starten går det fint, men efter et stykke tid, giver hun et stort buk og ville rende ligeud, det er ellers ikke noget hun har gjort før, ørerne er også bagud når hun gør det, måske der er noget som irreterer hende. Et andet sted hvor jeg longerer hende også der gør hun det ikke, ved ikke hvad det kan være. jeg longerer hende kun med et tov i grimen som regel, hun har også lidt problemer med værtrækningen, kan det have betydning. elle måske hun kan være i brunst, for så kan hun godt blive lidt fræk. hvad tror i

0
0
Svar på denne tråd

ikke så fedt
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 10:31

hvis du har en halvgammael fjordhest på 21, som tilmed har problemer med vejrtrækningen, så er det jo ikke sikkert den synes det er særlig fedt at blive longeret umiddelbart vil jeg tro det er derfor den gør det, måske skulle du overveje HVORFOR du longerer den? er det noget der kunne undværes?

og hvad fejler den mht vejrtrækningsproblemer? en hest bør ikke arbejde hvis den har vejrtrækningsproblemer, max en skridt tur for løs tøjle, så enten skal den have dyrlæge og kureres, ellers skal den ikke arbejde.

Mvh sandra

Med Tequila, Medina og Champstar <3

Snart genforenet med Montypigen <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider