Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 nogen der vil hjælpe mig? (stævner)
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 13:27

heej alle loge hoveder!


jeg skal snart til st starte nogen stævner (har aldrig redet stævner før) og jeg vile høre om der er nogen der vil hjælpe med at forklare lidt omkring stævner.


både spring og dressur.


jeg mener hvad betyder lC La o.s.v? alt omkring stævner :)


Line SØGER PART!

klik: her, her, her, her eller her.

>> Brug hovedet husk hjelmen <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 stævne
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 13:32

hej line.LC og LA osv. betyder bare hvor høje klasser man rider f.eks. en LA er højere end en LB i spring...og en LA er også højere end en LB i dressur det vil sige at det er nogle sværere øvelser hesten/ponyen skal lave...

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllllll
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 13:36

nååårrr okay :) tak!


hvad så med det der tøj? skal man have hvide ridebuser på og sort skjorte?


Line SØGER PART!

klik: her, her, her, her eller her.

>> Brug hovedet husk hjelmen <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 13:45

Ja man skal have hvide eller lyse ridebukser på, hvid skjorte, plastron og sort jakke.. Du kan se på dansk rideforbunds hjemmeside under reglementer.






Nicolé


Jordens dejligste Hoppe!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 14:17

okay. tak for hjælpen!


Line SØGER PART!

klik: her, her, her, her eller her.

>> Brug hovedet husk hjelmen <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 nybegynder
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 17:49

hvis du ike har redet stævner før, formoder jeg en underviser er ind over dette tiltag.


Som springdommer, siger vi ok til alm. ridebukser etc i de lave klasser, så længe du har en godkendt hjælm + støvler på og dyret er korrekt optømret (dvs sadel+trense med godkendt bid)


Men rider man LB og opefter ja så forventer man der ikke er tale om nybegyndere og derfor forventes de hvide bukser + mørktrøje (dvs ensfarvet sweatshirt)


Held+Lykke


Tip:Tag ud til et par stævner inden du selv skal starte og se hvordan tingene foregår, eller alier dig med en veninde der kan tage med som guide når du selv skal afsted, for der er mnage skrevne + uskrevne regler til stævner bla. på opvarmningsbaner etc.


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllllll
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 17:37

Karinae: 1000 tak for svaret!


Line SØGER PART!

klik: her, her, her, her eller her.

>> Brug hovedet husk hjelmen <<

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider