hvis du ike har redet stævner før, formoder jeg en underviser er ind over dette tiltag.
Som springdommer, siger vi ok til alm. ridebukser etc i de lave klasser, så længe du har en godkendt hjælm + støvler på og dyret er korrekt optømret (dvs sadel+trense med godkendt bid)
Men rider man LB og opefter ja så forventer man der ikke er tale om nybegyndere og derfor forventes de hvide bukser + mørktrøje (dvs ensfarvet sweatshirt)
Held+Lykke
Tip:Tag ud til et par stævner inden du selv skal starte og se hvordan tingene foregår, eller alier dig med en veninde der kan tage med som guide når du selv skal afsted, for der er mnage skrevne + uskrevne regler til stævner bla. på opvarmningsbaner etc.
Karina