nej.
Af flere årsager.
Du er for ung, udfra min mening, til at tage ansvar for andre. Det er det man gør, når man underviser. Jeg mener som udgangspunkt man skal være 18 år som minimum. Især på rideskoler kan jeg blive forarget over der står unge mennesker uden ældre back up og underviser.
Derudover er LB ikke det vilde niveau, og tilridning er egentlig ikke særlig svært.
Nu har jeg jo kun det du har skrevet at gå udfra, men det lyder ikke som om du har en særlig bred erfaring. Meget fra samme hest(-e). Det tæller, hvis jeg skulle vælge en underviser, meget. Man kan støde på mange situationer/problemstillinger, hvor det kan være fatalt at "gætte" sig frem...som selv mange voksne undervisere gør.
Hvis du skulle tilbyde din hjælp, vil jeg nok mene at en 50ér er mere end rimeligt.
Jeg ville dog, hvis jeg var dig, nøjes med at tilbyde min hjælp til fx opstilling (se det er noget jeg godt kunne tænke mig. -En der gad at råbe af mig til billige penge en gang om ugen).
Men mennesker er jo forskellige og vi kræver forskellige ting. Det eneste jeg vil bede dig om seriøst at overveje, om du syntes du kan stå inde med ansvaret for ekvipagen, under din undervisning (og evt fejl der måtte opstå pga undervisningen).