hej
jeg står i denne situation, at jeg ikke kan ride min hest pga graviditet og problemer heraf. Jeg er nysgerrig på om nogen har gode ideer til (ud over part eller sende hesten i ridning)jeg kan lave med min unghest på 4 år.
Hesten har lige været på sommergræs i 2 måneder, så konditionen er derefter.
jeg havde tænkt mig at:
2 fridage om ugen
1 x løsspringning.
1-2 x løslongering med indspændinger.
og så fedte en god ven til at ride ham ca. 30 min. de andre dage så meget hun kan. Er der andre "motionsformer" I kan anbefale