Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Stævner- ifolet hoppe?
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 12:04

Er der nogen, der ved, hvad DRF regler siger i forhold til at starte springstævner på en ifolet hoppe? Jeg har kigget på deres reglement, men kan ikke finde noget om det.





HESTETRÆF VED DALMOSE (4261)

4. WEEKEND I AUGUST.

TJEK www.heste-nettet.dk/lodge/139390/




Marriage Creed


Listen to each other

Open your heart

Value your union

Express your trust



0
0
Svar på denne tråd
 
 Alm. bestemmelser
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 14:34



*** Små gule, der kan og vil ***


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stævner- ifolet hoppe?
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 16:30
Tak for det


HESTETRÆF VED DALMOSE (4261)

4. WEEKEND I AUGUST.

TJEK www.heste-nettet.dk/lodge/139390/




Marriage Creed


Listen to each other

Open your heart

Value your union

Express your trust



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider