Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

NY fed HJEMMESIDE
Forfatter: 
Dato:  10-10-2002 15:47
Hej.
Cheek lige denne side, det er ikke kun for cowboys, men for alle hesteglade, her kan du tage på ferie, weekend, eller trænings lejer , overnatte på turen
og meget meget mere og så er det ikke engang dyrt.
Se bilderne...lækkert sted.
0
0
Svar på denne tråd

Re: NY fed HJEMMESIDE
Forfatter: 
Dato:  10-10-2002 15:49
Gerne - men hvor dælen er der et link til den side du lovpriser?
Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

Stutteri Montana
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2002 15:54
Du kunne have fortsat i samme tråd.

Siden er vist ikke helt ny - men pyt med det.
http://www.jensenscowhouse.dk.dk

Og til en anden gang - den slags reklamer hører til på opslagstavlen.
Mvh PiaR

Stutteri Montana
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2002 19:12
Hvorfor blive det ikke slette MODERATORE??????????? Helt ærligt, hvor er det for langt ude det her!

-HeidiZ(Putin)-
*Der er massevis af modige og frygtløse mennesker - problemet er bare, at de er under 5 år gamle*

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2002 21:28
Jamen Pia dog, har du ikke lært endnu at nogle må og nogle må ikke!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2002 21:29
Hmm at det så var til Heidi og ikke til Pia det taler vi ikke om 8-) undskyld

Noget helt andet: jeg kan ikke få linket til at virke..
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2002 22:04
Camilla> *Ryster på hovedet* Akak.. Hvad sker her dog? Det her indlæg skulle have været SLETTE omgående!!

-HeidiZ(Putin)-
*Der er massevis af modige og frygtløse mennesker - problemet er bare, at de er under 5 år gamle*

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2002 09:01
Jamen der er forskel på folk. Jeg fik slettet et indlæg som jeg anså for relevant nok - men nej, jeg er jo en af de flittige brugere, og skal derfor ikke komme for godt i gang, det ved jeg godt, og der stod da også på mailen om det stærkt kriminelle indlæg, at moderation ikke kunne diskuteres under forums - man skulle skrive til moderatorerne, hvis man havde spørgsmål.

Da jeg senere opdagede et andet indlæg, der bare reklamerede for en HP og som helt klart skulle have været fjernet, skrev jeg en mail til den moderator, der havde slettet mit indlæg, men det er ligesom om, jeg ikke rigtigt har fået svar - og det er jo en rigtig dejlig og smart måde at udøve censur på - ingen mulighed for klager, debat eller indsigelser.

Se mit bortcensurerede indlæg om fælleskørsel til Hempfling-arrangement her
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2002 09:55
Hej Allesammen.

Ja, jeg er skyldig, selv om jeg ikke viste noget om moderatore, spamming og hvad det ellers hedder, ja
jeg har forsøgt at oplyse om min hjemmeside og ja der står Thor som forfatter, men det skulle vel ikke være noget problem, når i får det rigtige navn og e-adresse når i svarre på indlæget, jeg er ikke noget computergeni og jeg har siddet på mit arbejde og lavet indlægene, derfor står der Thor, mange gange undskyld jeg skal få det rettet.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2002 10:09
Jamen, du må da selv have skrevet Thor?
Det kommer da ikke hoppende af sig selv?

Mvh PiaR

Stutteri Montana
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2002 11:01
Mulle, det her handler vist mere om moderation end om dig. Hvad jeg er sur over er, at jeg selv har fået slettet indlæg, jeg regnede for relevante, mens andre derefter har fået lov at poste alle indlæg - og så tager moderationen ikke engang imod klager, de sletter dem tilsyneladende bare, og forbeholder sig også ret til at slette tråde, der kritiserer moderationen så vidt jeg forstår fra de mails man får, når ens indlæg bortcensureres.

Det er ikke din lille fejltagelse, der gør mig så harm, det er forskellen på folk, når moderatorernes dom falder.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2002 17:37
Til Tina og alle jer andre

Mulle det er ikke dig vi er sure på, men til gengæld den måde at moderationen fungerer på. På mig virker det somom de ikke ved hvad hinanden laver og i det hele taget hvad de præcise regler går ud på. Jeg kan godt forstå at folk bliver irriteret og i tvivl om hvor de skal poste de forskellige indlæg. Som jeg opfatter det så er der stor forskels behandling. Og jeg ønsker at der snart må komme klaring på dette, da det kun giver dårlig stemning. Men jeg tror desværre aldrig at moderationen kommer helt i top :-(

Kæelig hilsen Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-10-2002 09:05
Hej Cammilla og Tina MJ.

Undskyld hvis jeg spørger dumt...men hvad betyder :
moderaterenes..moderationen.. er det det samme som
censur ?
Spamming tror jeg at jeg har funnet ud af... det er når man lægger reklame, hvor reklame ikke hører til,
Har jeg ret ?
Mulle
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-10-2002 10:51
JA, Mulle, moderation er det samme som censur. Visse brugere får slettet indlæg, andre brugere for lov at have indlæg stående, som passer væsentligt dårligere til forum'ets formål, diskussioner om moderatorer og moderering slettes og mails til moderatorer besvares ikke (hvorfor mon de overhovedet har mail-adresser?).

Så jeg vil mene, at moderationen er det samme som censur. Modsat var det hvis visse indlæg, som var nøje definerede og til stor irritation for alle ALTID blev slettede - jeg synes personligt, at moderation kun skal gælde ganske få indlæg - og så skal de gælde alle forums!

Men jeg formoder at dette indlæg slettes snart, da det jo omhandler moderation som ikke kan diskuteres. Måske man skulle sende en mail om indlægget til moderationen, men på den anden side, så læser de dem jo ikke.....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-10-2002 01:26
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider