Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 horse gym 2000
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 19:04

Ville gerne vide mere om der er nogle herinde der kan komme med " guld.korn" til " opstart af en hest på denne maskine!


Antal min i beg.


Antal omdrej !


Program valg?


Skal hesten kun skridte eller må den trave?



Med venlig hilsen

Lone Antoft

0
0
Svar på denne tråd
 
 "Løbetræning"
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 20:04

Hej Lone,

Du skriver ikke noget om, hvor gammel din hest er, eller om den er under genoptræning eller lign.

Men hvis vi antager, at din hest er fuldvoksen og i OK fysisk form, så vil jeg ikke have nogle bekymringer ved at køre et fuldt program (20-25 min.). Men du må absolut ikke sætte tempoet for højt de første gange! Omvendt må det heller ikke være for langsomt, for så bliver den let ukoncentreret. Men du bør under ingen omstændigheder benytte travprogrammer de første gange.

De første par gange vil jeg nok bare benytte et program uden "bakker" (= belastning). Husk at trække en tur med hesten bagefter, så pulsen kommer ned og hovene får "fodfæste" igen!

Hilsen Lise


0
0
Svar på denne tråd
 
 gym 2000
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 20:17

Hejsa Lisa!


Min hest er frisk...men 15 år... i super fin form... men det er fordi i stalden har man fået denne maskine. Men ingen har tidligere benytte sådan een´... og der er ingen papir om træning.


Min hest var på denne gym for ca 10 år siden...så jeg har helt glemt, hvordan denne benyttes...


Som suplement til min daglige ridning.


Med venlig hilsen

Lone Antoft

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider