Vi er ved at få styr på galoppen som altid har været noget møg. Min manglende rutine og Garcons dårlige balance har været lidt af en udfordring og galop var noget der sku overståes. Vi har stadig lang vej men nu er det blevet både behagelig og sjovt...
Garcon blir stående på staldgangen uden at være bundet under opsadling...
Helt korrekt det du skriver med at et possitivt sind giver gode oplevelser og fremskridt... hvor kan jeg blive hidsig på mig selv når temperamentet løber af med mig og jeg ikke synes tingene fungerer for overordnet set går det vel altid lidt fremad. Ville ønske jeg snart blev bedre til at ride selv uden en underviser og få øvet os på de ting vi har gang i til undervisning.