Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

VI KAN
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 21:57
Inspireret af ideen om, at man skal TRO på fremskridt for at opnå det, og at det går lettest når man er POSITIV, synes jeg det må være på sin plads, at vi laver en tråd hvor man kan skrive hvad man er blevet rigtig god (eller måske bare mærkbart bedre) til sammen med sin hypper.

Jeg lægger ud med tre ting, og glæder mig til at læse hvad I andre kan:
1:På tur kan vi, med løse tøjler, ride videre i skridt når vi bliver overhalet af en galoperende hest, eller en hest sætter i galop umiddelbart foran - og det er IKKE fordi vi ikke gerne vil løbe med.
2: Vi er blevet tydeligt bedre i arbejdet mod spanske skridt, og kan løfte begge ben rimelig højt (og næsten lade være at løfte dem når det ikke er meningen). Det lykkes også fint fra sadlen.
3: Det er næsten blevet helt behageligt at blive sadlet op, og vi kan gå roligt frem lige efter gjorden er spændt. For det meste kan vi også være løse på ridebanen mens vi sadler, uden at flytte os.

0
0
Svar på denne tråd

Galop..
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 22:05

Vi er ved at få styr på galoppen som altid har været noget møg. Min manglende rutine og Garcons dårlige balance har været lidt af en udfordring og galop var noget der sku overståes. Vi har stadig lang vej men nu er det blevet både behagelig og sjovt...

Garcon blir stående på staldgangen uden at være bundet under opsadling...

Helt korrekt det du skriver med at et possitivt sind giver gode oplevelser og fremskridt... hvor kan jeg blive hidsig på mig selv når temperamentet løber af med mig og jeg ikke synes tingene fungerer for overordnet set går det vel altid lidt fremad. Ville ønske jeg snart blev bedre til at ride selv uden en underviser og få øvet os på de ting vi har gang i til undervisning.

Camilla og Garcon

- den lille hest med den store personlighed

0
0
Svar på denne tråd

Enjoy kan
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 21:36

Enjoy kan faktisk "alt" undtagen at blive læsset, hvilket er en meget irriterende ting og så har vi lidt drillerier med gallopen.

Men ellers, kan hun rides alene, stå i boksen uden at gå ud, springe som en drøm (jeg kan ikke) osv osv.

Spoo

XXTERRA SARCOID SALVE KØBES!!!

DRESSUR TRÆNER SØGES I 7500 OMRÅDET!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider