hej. 
jeg er ejer af en rigtig dejlig hest. hun er rigtig sød og rar. men hun har lige været syg i lidt over en uge og har mistet stort set al sin balance. den er pefect i skridten , og traven er heller ikk noget problem. men lige så snart man sætter i galop gå det helt og aldeles galt. har op til flere gange blevet helt stiv af stræk fordi hun har været ved at ride ind i hegnet omkring ridebanen...
kunne derfor virkelig godt bruge et råd eller nogle balace øvelser man kan lave med hende, det er lige meget om det er fra jorden eller på ryggen af hende. bare der er en mulighed for at det hjælper. 
håber du kan hjælpe mig og min hest med at genfinde balancen, så det kan blive til en glæde at ride gallop igen...
venlig hilsen Kristine Bisgaard