Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 ingen balance.
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 09:53

hej.


jeg er ejer af en rigtig dejlig hest. hun er rigtig sød og rar. men hun har lige været syg i lidt over en uge og har mistet stort set al sin balance. den er pefect i skridten , og traven er heller ikk noget problem. men lige så snart man sætter i galop gå det helt og aldeles galt. har op til flere gange blevet helt stiv af stræk fordi hun har været ved at ride ind i hegnet omkring ridebanen...


kunne derfor virkelig godt bruge et råd eller nogle balace øvelser man kan lave med hende, det er lige meget om det er fra jorden eller på ryggen af hende. bare der er en mulighed for at det hjælper.

håber du kan hjælpe mig og min hest med at genfinde balancen, så det kan blive til en glæde at ride gallop igen...


venlig hilsen Kristine Bisgaard

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mistet balance på en uge?
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 11:00

Hej Kristine


Det lyder underligt hvis din hest skulle have mistet balancen på kun 1 uge. Hvad har den fejlet? Kan det ikke skyldes den er lidt ekstra kåd? Eller at den ikke er blevet helt rask endnu?


Som tommelfingerregel siger man, at en hest skal være lige så lang tid i genoptræning som den har stået skadet.


Hvis det var min hest, ville jeg nøjes med skidt et par dage, og i øvrigt vente helt med galoppen til traven er på plads igen.


Held og lykke med hende.


Mange hilsner

Linda

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider