Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 hjælp!! min hest springer over hegnet!!.
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 19:34

hej den som nu læser dette.


er kommet ud for det at min hest er befyndt at springe over hegnet som afgrænser folden.

hun har gjort det meget her på det sidste og har været ved at pløje op til flere personer ned. det er ikk rigtig så godt.


ved ikk rigtig hva jeg skal gøre ved det, så håbede at du/I kunne hjælpe mig med at få det løst eller bare komme med et forsleg til hva jeg kan gøre?!?


med venlig hilsen Kristine Bisgaard

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis du har...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 07:02
... mulighed for det, så kan i lave hegnet højere .
0
0
Svar på denne tråd
 
 Beskæftigelse
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 11:12
Er der beskæftigelse på folden?? Vi har haft en hest stående som kunne finde på det, men den har ikke gjort det hos os...

Camilla og Garcon

- den lille hest med den store personlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 Beskæftigelse
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 11:36

Som CamillaB siger, så kan det jo være den keder sig. der er jo ikke meget grøs osv på foldene lige nu. Vores ødelage dækkener indtil for nylig hvor de fik hø ud på folden.

Michelle

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider