er kommet ud for det at min hest er befyndt at springe over hegnet som afgrænser folden.
hun har gjort det meget her på det sidste og har været ved at pløje op til flere personer ned. det er ikk rigtig så godt.
ved ikk rigtig hva jeg skal gøre ved det, så håbede at du/I kunne hjælpe mig med at få det løst eller bare komme med et forsleg til hva jeg kan gøre?!?
Som CamillaB siger, så kan det jo være den keder sig. der er jo ikke meget grøs osv på foldene lige nu. Vores ødelage dækkener indtil for nylig hvor de fik hø ud på folden.