Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Tilridning... hvem kan anbefales
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 12:52

hej,


jeg har en unghest som skal tilrides, men jeg vil gerne havde en berider til at gøre det.


er der nogen der kan anbefales i sønderjylland, og er der nogen man sakl passe på med??


håber i kan hjælpe mig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tilridning
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 15:18

Kender ingen i Sønderjylland, men hvis du vil køre lidt for det, har jeg et par gode forslag, som jeg kan stå inde for.


Kristina & Mademoiselle

Brugt OS dressursadel, sort, 17" sælges.

Ny Kentaur dressursadel, 17,5" sælges.

Billeder kan mailes...

Din underskrift kan hjælpe: www.animailsmatter.org

0
0
Svar på denne tråd
 
 tilridning
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 15:22

lidt vil jeg da nok, bare det ikke er på sjælland, helst vil jeg dog gerne havde at det er i syd eller midt jylland... da jeg gerne vil kunne følge lidt med i hvordan det går med hende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 17:36

helt sikkert anbefale Søren Hedegård. Han har en stald tæt ved Herning, med super forhold. Han er bare helt fantastisk med de unge heste og er en yderst fornuftig mand. Har set ham tilride adskillige heste og han ved virkeligt hvad han laver. Kan sende en P.B med hans nummer hvis du er interreseret.


Annette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Annette-j
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 17:43

Ja jeg er da interesseret, selvom der er langt, men man må nogle gange køre lidt længer for at få det gjordt ordentlig.



må sige jeg kender ikke så mange, men jeg ved kun at "Andreas Schou" bor her nede, men kender ikke noget til ham.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det er
Forfatter: 
Dato:  19-02-2007 20:04

jo lige det. Man skal ikke gå på kompromi når det gælder tilridning af ens hest.

Jeg har faktisk arbjedet for Andreas i en kort periode og uden at have noget som helst dårligt på Andreas så ville jeg uden tvivl vælge Søren, han har bare MEGET mere erfaring.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider