Nu ved jeg ikke hvor høj du er, jeg er 180 og bruger en bold på 85cm i diameter.
Op og sidde på den i stolesæde og holde balancen. Fødderne må ikke røre jorden.
Pas på med at bolden ikke er for lille.
Når du er blevet rigtig god til at sidde på bolden og holde balancen få en ven til at spille bold med dig imens. Dvs sæt dig på bolden find din balance og kast så fx en fodbold frem og tilbage.
Når du så er rigtig god kan du begynde at knæle på bolden imens du holder balancen. Jo bedre du blive desto mere kan du rejse dig op så lårene bliver strakt.
Det kræver ret meget af benmusklerne.
Hvis det overhovedet ikke giver mening, kan jeg lige tage nogle billeder af øvelserne i morgen.
Men rigtig god balance og muskeltræning.