Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Unghest - stævnetid?
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 13:24

Jeg har i noget tid leget med tanken om ay starte et lille stævne med Fleur, hun bliver fem engang i år.

Jeg er bare meget i tvivl om hun er klar. bl. a. fordi jeg altid bliver vildt nervøs til stævner, så jeg havde overvejet bare at starte et elevstævne og så bare kalde det træning i stedet for stævne, for er der noget der gør mig nervøs er det pres!!

Derudover vil jeg meget gerne have at hun skal have en god oplevelse med det, især her første gang!!!

Så giv mig lidt råd, hvad tror I?


"Man bliver let for meget menneske for sit eget bedste."

0
0
Svar på denne tråd
 
 træning
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 15:04

hvis du bliver nervøs... det er der mange der gør.


kan jeg komme med det råd at du evt kører ud andre steder og træner lidt, så du ved hvordan hun reagere. der kan du så bearbejde din nervøsitet. når du så er klar kan du så starte et lille elevstævne. for at komme du og se og netop få en god oplevelse, som du selv nævner.


jeg er også selv typen som selv bliver let nervøs, men det hjælper somregel når jeg for sadlet op og kommet af sted..


god fornøjelse, birgitte


Opstaldning tilbydes:


I ny stald. Bokse 3*4 meter. Fold hver dag i lyse timer.


Kom og kig og få en snak om, hvad jeg kan tilbyde netop din hest.


www.123hjemmeside.dk/kirkjensen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ren træning
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 19:20

Det er måske ikke så meget hesten som dig selv der har brug for træningen. Tag hende med til et par stævner og start noget du ved du er stærk i derhjemme så selvtilliden er i orden på det punkt.

Det er let nok at sætte sværhdsgraden op senere - i første omgang skal I lige sammen hitte ud af at stævner er meget sjovt...


Støt en god sag - kig ind på www.politihesten.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider