Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Min pony vil ikke med ud alene
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 12:00
Hej alle sammen..

Jeg er en pige på 15 år, som har en fjordhest ved navn Mulle. Normalt rider jeg sammen med min veninde som rider hendes pony som står hjemme ved mig. Men nu da jeg går på efterskole har der ikke været så meget tid til at ride. Og når jeg så er hjemme i weekenderne vil jeg meget gerne ud og ride, men så er der bare det probelm at hvis min veninde ikke kan komme og ride sammen med mig, så er Mulle helt umulig. Jeg prøvede så at starte med bare at trække lidt rundt med på ridebanen for at lære ham lige så stille at gå alene sammen med mig. Men det er gået helt galt de gange jeg har gjort det. Han bliver helt ustyrlig og han bliver umulig at holde for mig, så derfor har jeg givet op hver gang. Har så også forsøgt at gå en tur med ham, men er ikke nåed længere end ned for enden af grusvejen før Mulle bliver helt ustyrlig igen. Det vil bare være så dejligt hvis jeg kunne tage ham med ud alene.

Men hvis i har nogle gode råd til hvad jeg skal gøre, vil jeg blive meget glad .
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 17:30

for mig og se er der ikke andet for dig at gøre, end at blive ved sådan som du hidtil har gjort. du må bare ikke give op. måske skulle du sørge for hele tiden at aktiverier din hest når han kun er sammen med dig, så finder han ud af at det er ok selvom den anden står i stalden. Tålmodig tålmodig...

men hvor gammel er din hest?


Havde selv problemer med min nye pony som jeg købte for snart 2 år siden. jeg kom aldrig længere 200 meter op ad vejen før hun rejste sig på bagben og ville hjem til makkeren i stalden. men efter mange diskussioner, ros, og masser af tålmosighed går hun nu frivillig ud på de lange turer. og har aldrig haft ballade med hende siden.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider