Hej alle
Sad lige og undrede mig lidt over en ting? det lyder måske lidt mærkeligt, men får jo kun svar ved at spørge
...
Beskytter en Springgamache senerne lige så meget som en Dressurgamache??
ved godt at en spring gamache ikke beskytter koderne, men alligevel?
min gamle hest havde dårlige ben, og derfor red vi med gamacher og det var springgamacher jeg red med.
men beskytter de lige meget, altså senerne, eller har det intet formål at ride med springgamacher i dressur/terræng ??
håber nogle kan hjælpe mig lidt... 