Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Hovedrysten???
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 21:42

Hejsa.


Min hest har det med at ryste på hovedet under ridning - ikke hele tiden, men af og til. lidt som om den har noget hår den lige skal have viftet væk fra øjnene hovedtøjet sidder som det skal... har set at den i ørene skaller eller hvad man skal kalde det... når jeg børster den forsigtigt i ørerne ser det ud som om den har skæl. Kan det være noget i ørerne som genere den, eller skal de bare se sådan ud? og hvad kan en årsag til hovedrysten ellers være?? den har fået raspet tænder for en måned siden, så de er i orden

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har den fået ordnet tænder af en rigtig
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 21:50

hestetandlæge eller har den bare fået raspet tænder af dyrlægen i forbindelse med vaccinationen?


Der er STOR forskel kan jeg love for.


Ved ikke hvad der kan være med ørerne - føler hun sig generet når du rører ved dem?


"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds"

*Albert Einstein*



Formand for Foreningen til Den Frie Mans Bevarelse

0
0
Svar på denne tråd
 
 det var..
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 22:26
en almindelig dyrlæge men hun plejer nu at være dygtig til det med tænder, og hun var specielt bestilt til den opgave... nej hun virker ikke til at være generet af det med ørerne, men er meget glad for at blive børstet i dem...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 01:56

sagtens have ret i det med ørerne! Det er meget generende at have ting i øret (n)




:-) fra Nina


Praktisk hverdagsargumentation, kævl og pjat :-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mider, svamp osv
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 20:30
Heste kan være generet af ting som f.eks. mider og svamp i øret. Få din dyrlæge ud og tjekke, det er vidst bedst
0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for svar..
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 22:11
En pige fra rideskolen har set den i ørerne og mener det er svamp - jeg får dyrlægen til at tjekke hende, og hvis det bare er det, ja så lyder det da både nemt og billigt for en gang skyld

Mange hilsner fra

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tony rystede
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 23:22

også helt vild på hovedet og det viste sig at hendes brystben var låst og halsen også.. så måske en kiropraktor er løsningen.


Tina


Med en ven deles
minderne fra i går,
glæden fra i dag,
og håbet for i morgen.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 06:56

Haft den problematik med Silas, og efter at vi havde tjekket sadel, trense m.m. gik vi i gang med selve hesten, og det viste sig, at han havde ondt i både nakke, hals og sadelleje, og derfor rystede han på hovedet, og slog fra hele tiden.


Jeg vil derfor mene, at hvis dit udstyr er i orden, tænder i orden, så få en kiopraktor eller dygtig dyrlæge til, at undersøge din hest..




Humor er, når man trods alt ler.


Medlem af DÅHM syd


horseauction.dk/


hammelev.com/



0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan se at
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 06:57

Du bor i Frederecia, og derfor kan jeg da klart anbefale Siamak fra Kolding dyrehospital til, at undersøge din hest..




Humor er, når man trods alt ler.


Medlem af DÅHM syd


horseauction.dk/


hammelev.com/



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider