stort set de samme, nemlig fra rideakademierne. Poppel dog mere spansk orienteret og de gamle grundprincipper fortolkes noget forskelligt...så det er ikke helt eens.
En af de store forskelle er at Poppel mener at kun spanske heste rigtig er værd at beskæftige sig med og jeg har endnu ikke set en rigtig løsgjort hest i hans system...han ligger mere i retning af krigsridning...
Hos Bent er løsgjortheden vægtet som nummer 1 og 1 og 1 og alle heste kan bruges og har gavn af dressuren, så der ser man alle racer og typer: fjord, ismuler, freder, lipizzanere, diverse ponyer, spanske, luso´er, varmblod, skønsomme blandinger, en del koldblods...
www.branderup.comwww.akademisk-ridekunst.dk og Pernilles hjemmeside nedenfor i min signatur
Eva