Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Total forvirring- barok/ akardemisk/klas
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 19:51

Ja, jeg er total forvirret!!!

Hvad er den præcise forskel på Barok, akardemisk ridekunst og klassisk dressur?


Hvor finder man nogle øvelser inden for akardemisk ridekunst, så man evt. kan se om det er noget for en?





Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kig her
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 20:19
Jeg vil foreslå du tager et kig på følgende tråd: www.heste-nettet.dk/fo...00/268800/


Venlig hilsen

Maibritt Rittermann


Kursus i Akademisk Ridekunst i Skive den 13. - 15 april 2007

Se mere på www.rittermann.org


Mangler du en hjemmeside?

www.maibritt.rittermann.org

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridekunst
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 22:45

Hej Lea,

Jeg er ikke sikker på, at der er forskel. Det er vist bare forskellige betegnelser for ridning efter de klassiske principper.

Jeg har selv redet hos Lars Poppel, som underviser med udgangspunkt i disse.

Du kan evt. læse nærmere på hans hjemmeside og evt. tilmelde dig kurserne:

www.ridekunst.com/content.asp


Hilsen Lise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 07:33
Lise: Takker mange gange for linket




Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Principperne er
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 08:14
stort set de samme, nemlig fra rideakademierne. Poppel dog mere spansk orienteret og de gamle grundprincipper fortolkes noget forskelligt...så det er ikke helt eens.

En af de store forskelle er at Poppel mener at kun spanske heste rigtig er værd at beskæftige sig med og jeg har endnu ikke set en rigtig løsgjort hest i hans system...han ligger mere i retning af krigsridning...

Hos Bent er løsgjortheden vægtet som nummer 1 og 1 og 1 og alle heste kan bruges og har gavn af dressuren, så der ser man alle racer og typer: fjord, ismuler, freder, lipizzanere, diverse ponyer, spanske, luso´er, varmblod, skønsomme blandinger, en del koldblods...

www.branderup.com
www.akademisk-ridekunst.dk
og Pernilles hjemmeside nedenfor i min signatur

Eva

Sorø:Undervisning i dressur med Pernille Gregoire Pedersen www.akademisk-ridning.dk også for ryttere udefra. Ridehus og nyrenoveret bane, tæt ved skov, super folde.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider